A The Witcher 3 REDkit nem más, mint a játék készítése során használt eszközöket teljesen ingyenesen összefogó szoftver.
Habár már nyolc év telt el a The Witcher 3: Wild Hunt megjelenése óta, a CD Projekt RED RPG-je még mindig sokak fejében él. A lengyel játék, amely egy nagy sikerű trilógiát zárt le, ma is példa arra, hogyan kell nyílt világot készíteni. A modderek még mindig vallásos rajongóként özönlenek érte.
Az eddig megismert modok mellé most még összetettebbek érkezhetnek, hiszen a játék legnagyobb és legígéretesebb modding eszköze, a The Witcher 3 REDkit már megerősített megjelenési dátummal rendelkezik.
Ha emlékeztek, fél évvel ezelőtt az európai cég bejelentette a REDkit érkezését. Ez az eszköz, amiben minden benne van, ami a The Witcher 3 korlátok nélküli módosításához szükséges. Most, miután a Steamen egy nagyon kis tesztelés után úgy tűnt, hogy a REDkit érkezése sokáig fog tartani, a lengyelek megleptek minket. Május 21-től lesz elérhető, ami egy fontos dátum. Ugyanis (két nap különbséggel) egybeesik a játék eredeti, 2015-ös megjelenési dátumával!
Új hajnal a The Witcher 3 modok számára
De mi ebben a különleges, ha már eddig is kaptunk modokat a játékhoz? Az igazság az, hogy bár eddig is gond nélkül támogatták a modokat, sőt, maga a CD Projekt is együttműködött a modderekkel, hogy kihozzák a játék Complete kiadását, az eszköz erőssége az, hogy „megalkotta” a játékot.
A REDkit a CD Projekt csapat tagjai által használt számos eszköz és segédeszköz egyetlen szoftverbe sűrítését jelenti.
Ezt a REDkitet, bár korai verzióban és nem a nyilvánosságra hozatalra szánták, Philipp Weber, a játék küldetéstervezője használta. Ő végső soron a Blood and Wine bővítmény egyik kiegészítő pályájának, a „The Land of a Thousand Fables”-nek a tervezője volt. Ezzel a modderek korlátlanul tervezhetnek pályákat, animációkat, küldetéseket. Sőt, akár új karaktereket, páncélokat vagy fegyvereket is bevezethetnek.
Az „A Night to Remember” mod például, amely a játék egyik elfeledett küldetését ígérte, amelyet csak a játék egyik trailerében láthattunk, „egyszerűbb” alkotási folyamatot kap, ha idén májustól elkészül. Így vetekedhet majd a játék eredeti küldetéseivel. Érdemes azonban megjegyezni, hogy ez egy olyan eszköz, amely bizonyos szintű tudást igényel. Igaz, változtatásokat és felhasználóbarát kialakítást hajtottak végre. Ám érdemes lesz tanulni, kísérletezgetni vele…
Forrás: Steam