Ghost of Tsushima: Director’s Cut: egyszerre két felskálázó is működik PC-n!

A Nixxes Software emiatt kiváló munkát végzett, hiszen sok játéknál valamilyen mod szükséges ahhoz, hogy az Nvidia és az AMD felskálázó technológiáját egyszerre használhassuk, míg az eredetileg a Sucker Punch által fejlesztett történetben ez „gyárilag” is megoldható.

 

Amúgy nem csak az Nvidia DLSS és az AMD FSR érhető el a portban, ugyanis az Intel technológiája, az XeSS is működik, de most arról nem esik szó, csak a Deep Learning Super Sampling és a FidelityFX Super Resolution kombinációjáról. Előbbi az Nvidia kártyáin működik csak, míg az AMD megoldása általános, így nem csak „a pirosak” videókártyáin kapcsolhatjuk be. A két felskálázó (DLSS, FSR) egyszerre is működik, és ez főleg azoknak lehet jó, akik nem rendelkeznek modern hardverrel.

A DLSS 3 Frame Generation csak az Nvidia GeForce RTX 4000-es kártyáin működik, míg a nyílt forráskódú FSR 3 nem rendelkezik ilyen korlátozással. Így ha például egy RTX 3090-ünk van, akkor mindkét technológiából megkaphatjuk a jó elemeket, és annyira jó eredménnyel működik a felskálázás, hogy egy tweet szerint 4K felbontáson 170 FPS-sel fut a Ghost of Tsushima: Director’s Cut egy RTX 3090-en! Az AMD korábban bejelentette, hogy az FSR 3.1-gyel a képkockákat generáló funkció külön válna a többi FSR funkciótól, és ez lehet az első játék, amiben ez megvalósulhatott.

 

 

Ez az AMD-nek jó reklám: hirdetheti az FSR-t az Nvidia videókártyáival rendelkező játékosoknak, akik még nem váltottak az Ada Lovelace architektúrájú RTX 4000-es sorozatra. Amúgy meg a Sony már most B tervvel rendelkezik a PlayStation Network-fiók kötelezővé tétele kapcsán. A cross-play (amihez kell a PSN-fiók) a Legends módban jelenleg bétában van, és ha elég sokan kritizálják, még visszavonhatják a kötelező regisztrációt a béta befejezése után.

A Ghost of Tsushima: Director’s Cut tehát már nem csak PlayStation 5-ön és PlayStation 4-en érhető el, hanem PC-n is.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)