Persona 6: yin és yang tematikára épít az Atlus régóta várt játéka?

A Persona hatos számú fő epizódjának megjelenése állítólag sokkal közelebb van ahhoz mint amit eddig gondoltunk volna róla, de még mindig nem jelentette be hivatalosan a SEGA a JRPG-t.

 

Midori, aki az Atlus és a SEGA játékaival kapcsolatban szivárogtat talán már túlzottan is pontosan (csak nem egy beépített emberükről van szó?), most megosztotta a Twitteren a játék ideiglenes, placeholder logóját. Azaz nem ez a végleges logó, ami érthető, mert kissé amatőrnek fest. Hozzátette, hogy valamilyen yin és yang témát is követni fog a Persona 6, amiből el sem tudjuk képzelni, hogy a későbbiekben mennyi spinoff lesz.

Midori elmondta, hogy a Persona 6 teljes értékű fejlesztése a nemrég kiadott epizódok eőtt kezdődött, így nagyobb kaliberű projektnek tekinthető a nemrég megjelent Persona 3 Reloadnál és a Persona 5 Tacticánál. Ebből adódóan nincs már olyan messze a megjelenéstől még annak ellenére sem, hogy a japán kiadó hivatalosan be sem jelentette még a játékot.

A yin és yang téma tehát két, egymással ellentétes oldalt jelent, ami nem meglepő, mert korábban egy másik szivárogtató arról számolt be, hogy két főhős lesz két eltérő szemszöggel. Csakhogy (ha igaz, amit a pletyka állít) az egyikük nem lesz játszható a dungeonökben. Részben nyílt világú formulát is használni fog a Persona 6, így több szabadságunk lehet az eddigi részekhez képest.

 

Ha a SEGA nem nagyon váratja meg a közönséget, már azon sem lepődnénk meg, ha a Persona 6 már ősszel meg fog jelenni. Ha ez igaz, akkor arra kíváncsiak leszünk, hogy mennyi idő fog eltelni a japán és a nemzetközi megjelenés között. A Persona 5 esetében ez hat és fél hónap volt (Japán: 2016. szeptemberének közepe, Nyugat: 2017. áprilisának eleje), és ha a japán cég komolyan gondolja, hogy mainstreammé teszi az IP-t, akkor most már nem lehet ekkora eltérés.

Mindez nem hivatalos!

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu