Noriaki Okamura, a Metal Gear Solid 3 remake – hivatalos címén Metal Gear Solid Delta: Snake Eater – producere szerint a játék „…a legjobb túlélési, akció- és lopakodási élményt nyújtja” majd.
Habár még mindig nincs megjelenési dátum, a Konami úgy döntött, hogy felcsigáz minket a régóta várt Metal Gear Solid 3 remake, vagyis az MGS Delta: Snake Eater kapcsán. Miután az Xbox Games Showcase 2024-en egy trailerrel izgatta a közösséget, a redmondi stúdió időt szakított arra, hogy Noriaki Okamura, a játék producere megjelenjen a hivatalos podcastjában, és elmélyedjen az élmény viszontagságaiban.
Ez pedig lehetőséget adott arra, hogy megismerjük a fejlesztőcsapat ambícióit, amikor a grafika tökéletesítéséről van szó.
Mert a profi szavaival élve: „A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater több mint egy remaster. Ez a Metal Gear Solid 3: Snake Eater remake-je, amely eredetileg 2004-ben jelent meg”. Mint ilyen, a Konami vállalta, hogy az élményt úgy fokozza, hogy nem nyúl az eredeti történethez: „Mindent megtartunk a történetből és a játékvilágból, de a legmodernebb grafikával és 3D-s hanggal építjük újra” – folytatja Okamura. „Ami igazán feldobja a dzsungeles környezetet, és a legjobb túlélési, akció- és lopakodási élményt nyújtja.”
„Nagyon sok energiát fektetünk a dzsungel vizuális aspektusába, ami a játék nagy részében jelen van” – folytatja a producer a beszélgetést.
„Azt akarjuk, hogy a környezetek teljesen hanyagul, vizesnek tűnjenek és érezzék magukat. Sokkal realisztikusabb modelleket készítettünk az ott található növények és állatok számára is, amelyeket Snake elfogyaszthat, és fokoztuk a sebek realizmusát, amelyeket szerezhetsz, vagy a sárét, amivel beborítanak. Így valóban érezni fogod a környezet és az ottani küldetésed keménységét.”
A Metal Gear Solid 3 remake kétféle játékmenetet kínál majd
A Konami ezúttal különösen a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater látványvilágára koncentrált. Ám érdemes megjegyezni, hogy a csapat a cím játékmenetébe is belemerült egy kicsit. Itt pedig két játékstílus létezésére derült fény: a Legacy Style, amely az eredeti Metal Gear Solid 3-hoz hasonló élményre vágyóknak szól, és a New Style, amely a modernebb rendszerekhez igazodik. Mi mindenesetre nagyon várjuk a klasszikus MGS 3 remake-jét. Nagy kérdés, hogy vajon a mai Konami mit tud kezdeni a játékkal, pláne Kojima nélkül…
Forrás: YouTube