A Super Smash Bros- és Kirby-mester elismerte, hogy szó szerint bármi mást is kezdhettél volna a Földön töltött korlátozott időddel…
A Super Smash Bros Ultimate és a Kirby alkotója, Masahiro Sakurai bocsánatot kér azoktól a játékosoktól, akik több ezer órát töltöttek a játékaiban, utalva arra, hogy ez bizonyos szemszögből nézve „időveszteség”.
A bocsánatkérés a híres rendező legutóbbi, Creating Games című epizódjának jóvoltából érkezett. Ennek során megbékélt azzal a gondolattal, hogy egy játék játékideje alapvetően egy költség, amit a játékosoknak mérlegelniük kell. „A játékidőt – különösen, ahogyan azt a játék megkezdése előtt elképzelik – jobb, ha egyfajta költségnek tekintjük” – magyarázza.
„A modern világban állandóan versenyben vagy minden mással” – folytatja Sakurai. „Az emberek idejéért folyik a harc. Még ha valakinek rengeteg szabadideje van is, az ma már mást jelent, mint a múltban.”
„Mindig van mit csinálni. A kérdés az, hogy az emberek hogyan töltik el az idejüket.”
Vicces, hogy a hírhedten időnyelő Vampire Survivors és Powerwash Simulator felvételek futnak a háttérben, miközben Sakurai mindezt elmondja. A rendező szerint a telefonok képernyője valószínűleg a legnagyobb fenyegetést jelenti az emberek szabadidejére, mert gyakorlatilag nincsenek akadályok. Nem lehet csak úgy előkapni a konzolt egy szupermarket sorában, koncentrálni kell játék közben, a játékok pedig lényegesen több időt vehetnek igénybe – ezért Sakurai szerint egy játék vonzerejének le kell tudnia győzni ezeket az akadályokat.
Ettől függetlenül, miután felismerte az emberek figyelméért folytatott háborút, Sakurai egy hatalmas „Nagyon sajnálom!” -ot mondott a játékosoknak, akik több ezer órát töltöttek a Super Smash Bros-ban harcolva, mert – mint kifejtette – szó szerint bármi mással is tölthették volna értékes idejüket…
Forrás: YouTube