A Blizzard a következő szintre emelheti a testreszabást, mivel igyekszik javítani azon, ahogy a páncélok és ruhák kinéznek a videójátékokban szereplő karaktereken.
Abban valószínűleg sok játékos osztja a Blizzard fejlesztőinek nézeteit, hogy a játszható karakterük megfelelő kinézetének megteremtése elsődleges fontosságú. Az olyan címek játékosai, mint a Cyberpunk 2077, a Skyrim és az Elden Ring órákat tölthetnek a karakterkészítőben a tökéletes főhősük megalkotásával. Most úgy tűnik, hogy a World of Warcraft fejlesztői hatalmas mértékben készülnek javítani a karakterek megjelenítésén.
A Blizzard nem az arcok valósághűbbé tételével vagy a haj extra fizikával való felruházásával szeretne előbbre lépni: a fejlesztő és kiadó legújabb szabadalma inkább kifejezetten a páncélokat és a ruházatot vizsgálja a videójátékokban.
Ez a két tárgycsoport fontos a karakterek testreszabása során, mivel a játékosok néha alacsonyabb statisztikákkal rendelkező holmikat is viselnek, csak azért, hogy főhősük jól nézzen ki, ami miatt egyes címek, mint például a Horizon Forbidden West, bevezettek egy transmog rendszert.
A Blizzard szabadalma szerint minden vértezet jobban néz majd ki a karakteren, ami remélhetőleg azt jelenti, hogy az egyik felszerelés nem tűnik azonnal jobbnak egy játékos számára, mint egy másik. A cég által szabadalmaztatott rendszer a játékokban lévő háromdimenziós tárgyakat fogja módosítani egy-egy karaktermodell esetében attól függően, hogy azok hogyan illeszkednek egy korábbi modellhez. Ez lényegében azt jelenti, hogy egy páncél vagy ruhadarabot úgy módosítanak majd, hogy a legjobban illeszkedjen az azt viselő karakterhez, ahelyett, hogy egy női karaktermodellnek egy külsőt adnának, a férfi változatnak pedig egy másikat.
Ez elég ambiciózus szabadalomnak tűnik, és ha úgy működik, ahogy a cég tervezi, akkor azt eredményezheti, hogy az egyik játékos karaktere még akkor is másképp néz ki, mint a barátjáé, ha mindketten ugyanazt a felszerelést viselik. Úgy tűnik, hogy ez a szabadalom különösen hasznos lenne a Blizzard közelgő túlélőjátéka számára.
Az új címről egyelőre nem sokat tudni, de a fejlesztő új univerzumában játszódik majd, és állítólag a modern és a fantasy hangulat találkozása lesz.
Persze, mint olyan IP, amelynek karakterei rengeteg páncélt viselnek, a World of Warcraft is profitálhat az új szabadalmaztatott rendszerből. Lehetséges, hogy a nagy sikerű MMO közelgő World of Warcraft Dragonflight bővítménye is tartalmazhat néhány új páncélzatot ezzel a technológiával, bár ez nem valószínű, mivel úgy tűnik, hogy a Blizzard inkább az újabb címeknél szeretné használni ezt a rendszert, mint a régebbi, bevált IP-knél. Feltehető, hogy a páncélok újfajta formázása egy ideig még nem lesz elérhető, de a karakterük stílusát feldobni akaró játékosoknak érdemes lesz rajta tartaniuk a szemüket.
Forrás: Videojuegos.news