A Take-Two és a Rockstar állítólag minden lapját a Grand Theft Auto VI-ra teszi fel, és ennek a régebbi játékaik látják kárát.
Tez2 volt az, aki a GTA Forumson írt arról, hogy a Red Dead Redemption 2 esetében korábban terv volt egy natív PlayStation 5-ös és Xbox Series-es verzióról, és erről ő már régóta hallott. Aztán megemlítette az Enhanced Rockstar Editorral kapcsolatos terveket is, de most már egyikről sem hallani, mert erről is lemondtak a Rockstarnál…
Nem véletlenül írjuk azt, hogy IS, ugyanis korábban szintén Tez2 számolt be arról, hogy a Grand Theft Auto IV és az első Red Dead Redemption remasterelését is leállították, ugyanis a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition (azaz a három PS2-es GTA-t, a III-at, a Vice City-t és a San Andreast tartalmazó csomag) nem lelt jó fogadtatásra (nem csoda, inkább degeneratív mint definitív kiadás…), és nem is csoda, mert az eredeti hármas PC-n könnyedén elfut, és a modok segítségével elég komoly játékmenetet lehet rittenyteni; a konzolos kiadások megjelenése volt talán az egyetlen pozitívum.
A Red Dead Online komolyabb frissítései is lényegében megállnak, hogy a Rockstar a Grand Theft Auto VI fejlesztésére koncentráljon, de azért a 2018-ban megjelent Red Dead Redemption 2 tulajdonosai elvárhatták, hogy a cég azért mégis megkínálja őket egy frissítéssel, mert azért egy PlayStation 5-ön és egy Xbox Series X-en simán meg lehetne oldani, hogy 4K felbontásban 60 FPS-sel (ray tracing, sugárkövetés nélkül pedig még többel!) fusson. Az új konzolokon így visszafogják a teljesítményt, ami valóban sokkal jobb is lehetne, ha a Rockstar csak egy kicsit is törődne a játékával!
Vajon mi mindent törölhetett még a Rockstar? Jó, itt értelemszerűen nem az Agentre gondolunk (na, ki emlékszik még arra?), meg azért itt megállhatnánk, hogy megkérdezzünk: csak nem jutott hasonló sorsra a Bully 2 is?
Forrás: WCCFTech