A tranzakció még nem zárult le, de már itt a bejelentés, hogy az EVO után újabb, az eSporttal foglalkozó céget húzott be a Sony Interactive Entertainment.
A Repeat.gg a weboldalán közölte, hogy a Sony-hoz csatlakozott a cég, ami ranglétrás bajnokságokat tart, továbbá nyomon követi a játékosok teljesítményét, és úgy vehetnek részt a versenyeken, hogy nem kell azonos időben online lenniük. Több mint 100 ezer bajnokságot tartottak meg több mint 2,3 millió résztvevő játékossal.
Steven Roberts, a Sony Interactive Entertainment (innentől csak rövidítve írjuk: SIE) nemzetközi kompetitív játékért felelős alelnöke, Steven Roberts a Gamesindustry-nak azt nyilatkozta, hogy a PlayStationnél az eSportos elképzelésük mindig is arról szólt, hogy a játékosok tudási szintüktől függetlenül képesek lehessenek versengeni, és ehhez el akarják a korlátokat távolítani. A Repeat.gg csapatával izgatottak, hogy több módon felfedezhessék a játékosok, miként is vehetnek kompetitív játékokban részt, és ezzel a SIE eSportos jelenléte is bővül. Ez csak az utazásuk kezdete, és később további híreket is közölnek ezzel kapcsolatban.
Aaron Fletcher, a Repeat.gg vezérigazgatója hozzátette, hogy a Repeat.gg úgy lett megtervezve, hogy új bajnokságformátumok jöhessenek létre. Ezekhez könnyű csatlakozni, és akár több millió játékos számára is fel tudják méretezni. Izgatottan csatlakoznak a PlayStation csapatához, és együtt fognak dolgozni azon, hogy sokkal változatosabb bajnoksággal kapcsolatos élményeket biztosítsanak a játékosoknak, függetlenül attól, hogy milyen tudással bírnak.
A PlayStation-ökoszisztémán (PlayStation 5, PlayStation 4) kívüli játékok megmaradnak a Repeat.gg-n, így a többi konzol, a mobilos platformok és a PC is megmarad. Itt megismételnénk az EVO birtoklását is: az EVO (teljes nevén Evolution Championship Series) a verekedős játékokra szakosodott bajnokság, ahol rendszeresen több bunyós játék PlayStation-bajnokságokat kapott. Itt a SIE amúgy társtulajdonosi szinten van jelen, így nem kizárólagos birtoklásról van szó.
Az eSportos erősítéssel tehát nem viccelt a Sony, és ki tudja, hogy milyen stratégiai felvásárlásokra készülhet még a cég.
Forrás: Gematsu