Egy új interjúban a japán stúdió többet is elárult a terveiről (miközben tőlük az október végén érkező, Nintendo Switch-exkluzív Bayonetta 3-at is várjuk).
A japán Famitsunak Inaba Atsushi, Kamiya Hideki, illetve egy frissen csatlakozott Yamane Takeo nyilatkozott a cégen belüli változásokról (ők annyira komolyan gondolják, hogy PlatinumGames Reborn-ként is emlegetik ezt), illetve a készülő projektjeikről. Ezek közé tartozik a Project GG is, és Kamiya szerint a játék a kezdeti bejelentés óta jelentősen megnőtt a csapat többi tagjának ötleteinek köszönhetően. Eredetileg egy egyszerű akciójáték lett volna, ám sokkal többé vált a bejelentése óta.
Hasonló alapvető játékmenetbeli mechanizmusuk lesz a The Wonderful 101-ban látott Unite Morph-hoz és a Bayonetta Witch Time-jához is. Kamiya hozzátette, hogy 2023 előtt több részletet nem fog a stúdió közölni a játékról, így addig hiába találgatjuk, hogy mikor, vagy melyik évben fog megjelenni, ugyanis Kamiya beismerte: ha szükséges, annyit fog halasztani a játéka megjelenésén, amennyire szükséges, hogy kellően jó minőségben rajtoljon el.
A PlatinumGames egy új, házon belül létrehozott IP-n is dolgozik. Erről csak annyit tudunk, hogy hatalmas méretű lesz, és az összes jövőbeli projekthez több emberre lesz szükségük. A cél az, hogy egyszer elérjék az ezer alkalmazottat. Szóval térjünk vissza a Project GG-re: a 2020-as bejelentéskor Inaba arra utalt, hogy nincs messze a megjelenéstől, de a méretének megnövelése több fejlesztési időt igényelt. Akkor még a PlayStation 4, Xbox One, PC, Nintendo Switch négyes volt a cél később a PlayStation 5-tel és Xbox Seriesszel, de akkor sem tudta, hogy mikorra készültek volna el a játékkal, de nem három évre becsülte az akkori várakozást, de 6-12 hónapot sem mondott az első saját tulajdonú és sajátkezűleg kiadott játékáról.
Úgyhogy Kamiya következő játékára még várnunk kell, és nem lenne nagy meglepetés, ha végül 2023 végén jutna el PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re.
Forrás: WCCFTech