Azért ez mennyire ijesztő, ha egy régóta bejelentett, és nagy eséllyel egyszer újrakezdett játék fejlesztői sem nagyon bíznak annak sikerében?
A Microsoft és a Rare Sea of Thieves-ének ellenlábasaként is kezelhető Skull & Bones július során végre ismét be lett mutatva, sőt, már azt is tudjuk, hogy a mostanában valamelyest küszködő francia kiadó mikor tervezi kiadni a játékot. Nem viccelünk, amikor küszködésről beszélünk! A Ubisoft költségcsökkentés miat a Splinter Cell VR-t és a Ghost Recon Frontline-t a szemetesbe vágta, utóbbit pedig a bejelentés után a közösség amúgy is lehordta…
A Kotaku arról írt, hogy a fejlesztési poklon is átesett Skull & Bones, amit amúgy a szexuális zaklatás miatt a hírekben is megfordult Ubisoft szingapúri stúdiója fejlesztett, nem rendelkezik nagy bizalommal a cégen belül. Néhány fejlesztő ugyanis szkeptikus játék iránt: úgy vélik, hogy a Skull & Bones messze nem lesz akkora siker mint amit a Ubisoft elvár tőle. (Ekkor azért elgondolkodunk, hogy a céget vezető Yves Guillemot ilyenkor mit gondolhat magában, ha a sajtóban ezt olvassa?)
Az anonimitásukat kérő fejlesztők szerint bár a Skull & Bones fejlesztési költsége megegyezik a Ubisoft többi blockbuster címére szánt összeggel, szerintük az eddig mutatott dolgokon kívül a játék nem sokat tud már felmutatni, ugyanis a kalóz kaland minden egyes eleme mélységében hiányos, holott a túlélő, erőforrásokat gyűjtő szimulációs mechanizmusok tekintetében nincsen hiányosságuk. Tehát ennek a játéknak nagyobb füstje lehet mint lángja, ami eléggé kínos lehet majd a Ubisoftnak…
A Skull & Bones november 8-án fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re (Ubisoft Store, Epic Games Store; és igen, ejtették a PlayStation 4, Xbox One párost). Mivel egy nappal utána egy bizonyos God of War: Ragnarok érkezik PlayStation 5-re és PlayStation 4-re, már itt is kétkedni érdemes a játék sikerében… hiszen állítólag néhány fejlesztője sem bízik benne!
Forrás: PSL