Kissé eltérő megközelítést alkalmazhat a csapat, mint amit eddig tehettek a CD Projekt stúdiója alatt.
2007-ben adta ki a CD Projekt RED (innentől csak CDPR) az első játékát, az Andrzej Sapkowski könyvein alapuló The Witchert, ami aztán két folytatást is kapott, és a harmadk részből jelenleg készül a kurrens-gen (PlayStation 5, Xbox Series, frissített PC) változat is a következő rész mellett. A három Vaják-játék mellett a GWENT is felbukkant (ami azért történt meg, mert a The Witcher 3: Wild Huntban debütált kártyajáték akkora sikernek örvendett, hogy a lengyel stúdió külön is foglalkozott vele), de aztán a Cyberpunk 2077 kezdeti állapotával akkora kudarcot hoztak össze, hogy minden addigi bizalom feléjük odalett (nem beszélve a részvényeik értékéről: 75%-os esésnél tart a cég).
Májusban egy ex-CDPR fejlesztő, Jacub Ben társalapítóként közreműködött egy új stúdió, a Dark Passenger elindításában. Közel öt évet dolgozott a CDPR-nél filmjelenetekért felelős művészként, rendezői asszistensként, illetve junior filmjelenetes művészként. A Cyberpunk 2077-en is dolgozott a Dark Passenger előző neve, a RealTime Warriors alatt, de miközben a CDPR Night City bővítésén és az új The Witcheren dolgozik, a „sötét utazó” eközben egy új projekt elindítására készül.
A Twitteren említi a Dark Passenger, hogy egy új, Unreal Engine 5-öt használó játékhoz keresnek embereket, a cég weboldala szerint pedig egy még névtelen, online, ninja tematikájú akciójátékról van szó, ami PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re készül. A feudális Japánban játszódik, és egy olyan korszakra tehető, amikor is egy ismeretlen támadó ront rá a szigetországra. Nem tudjuk, hogy természetfeletti, vagy valós, történelmi támadáról van szó (a Ghost of Tsushima esetében az utóbbiról volt szó, mert a mongolok valóban igyekeztek partra szállni Japánban). Több házból származó ninja lesz, és kincskeresésre indul mindenki, hogy a megszállók ellen harcolhassanak, de eközben egymásnak is esnek. PvPvE?
Az együttműködés és a versengés is meg lett említve (ezért a PvPvE nem tűnik rossz gondolatnak a részünkről), és katanákkal, shurikenekkel, kunaiokkal (dobható késekkel) harcolhatunk. A közelharcok hasonlóak lesznek a Sekiro: Shadows Die Twice-hoz és a Star Wars Jedi: Fallen Orderhez, továbbá összetett testreszabási rendszerre is számíthatunk a karakteralkotás során.
Ez a stúdióból kiválósdi nem egyedi példa: ex-BioWare fejlesztők -> Stoic Studio, akik a The Banner Saga játékokat hozták létre; ex-Telltale Games fejlesztők -> Campo Santo Games, tőlük származik a Firewatch.
Forrás: GameRant