A Game Science két videót tett közzé a Nyugati utazáson alapuló akció-RPG-ből.
Az első videóban nyolc percnyi játékmenet tekinthető meg az egyjátékos akció-RPG-ből, és a valós időben rögzített, Unreal Engine 5-ös felvétel megtekintése közben feltűnhet az is, hogy a stúdió is alkalmazza a sugárkövetést (a ray tracinget), de az Nvidiától igénybe fogják venni a DLSS-t is, azaz a gépi tanulású felskálázást. Ezekkel a látvány a megfelelően erős PC-n (vagy kurrens-gen konzolon) korrekt látvány érhető el. A második videó egy hat perces jelenetet mutat meg, így viszonyítási alapunk is van a jelenetek és a játékmenet között.
A multiplayer stratégia Art of War: Red Tides kapcsán ismerhető Game Science már két éve, hogy bejelentette a játékot, amiről akkoriban azt mondta a kínai stúdió, hogy nem nyilatkoznak a Black Myth: Wukong hosszáról, ugyanis a bejelentéskor a stúdió vezetője és a játék rendezője, Yocar imádta a konzolos akciójátékokat, amiben összefüggő, jó történetek, munkával és fegyverekkel kapcsolatos változatos élmények, illetve egy online co-op támogatás is van. És amikor az volt a kérdés, hogy mikor fog megjelenni a játék, a kínai stúdió szerint nem fog kelleni nekik ötszáz év.
Ez amúgy egy ügyes utalás a Nyugati utazásra, ugyanis ebben a Majomkirály a Wu Zhi Shan-hegy alá lett zárva fél évezredre, de amúgy akkor fogják kiadni a kezeik közül a munkájukat, ha a játékosokkal egyetemben ők is elégedettek lesznek, és figyelembe fogják venni a teljesítmény-költség arányt is, ugyanis a Black Myth-sorozattal fejben hosszabb távra terveznek. Nem zárható ki a későbbiekben a DLC sem, illetve valamilyen, a teljesítményükre szigorúan NEM kiható mikrotranzakció sem.
A Game Science szerint a Black Myth: Wukong „az összes mainstream konzolra és PC-re” készül (megjelenés talán 2023-ban?), de az Unreal Engine 5 miatt szinte biztosra vehetjük a PlayStation 5-öt, az Xbox Seriest és a PC-t. A PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch hármasra nem látunk sok esélyt.