A játéknak nagy eséllyel nem ez lesz a neve (az Odyssey kódnév ugyanis), de talán ez nem lesz annyira nagy mikrotranzakciós métely, mint ami a Diablo Immortal lett.
A Redditen bukkant fel, amiről itt most szó lesz. A cégen belül Odyssey-ként nevezett játék túlélésre készteti a játékosokat, akiknek építkezniük kell a meseszerű világban. Később boltokat is nyithatnak, hogy a többi játékosnak varázsitalokat (potion) lehessen értékesíteni. Ez egy új IP lesz, tehát nem a Starcraft, Warcraft, Diablo, Overwatch négyes valamelyikére kell gondolnunk, és ne gondoljuk azt kapásból, hogy ez egy MMO lesz. Inkább az ARK: Survival Evolvedhoz hasonló stílusra kell gondolni. Belső nézetes íjazás, nyilazás…?
Alkémia-alapú gépekkel rendelkezik a projekt, úgyhogy majdnem steampunk beütése is lehet az Odyssey-nek, ha nem lenne mesevilágú környezetben. A Fallout 76-hoz hasonló elemek is fel fognak bukkanni benne. Akármit is kraftolunk, azt el lehet adni a játék világában a többi játékosnak. Van benne valami, ugyanis a témát felhozza a Windows Centralnak író Jez Corden is az Xbox Two podcast során, de a Bloombergnek író Jason Schreier is megerősítette, hogy a Blizzard játéka valóban ezen a kódnéven fut.
De jelenleg csak ennyit tudunk az Odyssey-ről. Nem kizárt, hogy a hivatalos bejelentésre is akár egy évet is várnunk kell, így nem sok értelme van a játék neve körül is találgatni, és akkor még meg sem említettük, hogy fogalmunk sincsen a megjelenési időszakról (nem kizárt, hogy még két évre vagyunk tőle), továbbá a célplatformokról sem (de talán a PlayStation 5, Xbox Series, PC hármasban gondolkodhatunk, mert a Blizzard már nem PC-központú, ahogy a cég elnöke is kihangsúlyozta).
Ki tudja, lehet, hogy a Microsoft leállítja majd a fejlesztést, ha megvalósulhat az Activision Blizzard felvásárlása, de azért valamelyest Xboxosnak hangzik az Odyssey jellemzése, így talán nem a szemetesben végzi a koncepció (ami viszont megtörtént egy mobilos World of Warcrafttal, erről írtunk már).
Forrás: WCCFTech