A God of War északi mitológiával foglalkozó története pont olyan durva stílusban ér véget, ahogy azt megszokhattuk a franchise elején.
A 2018-ban PlayStation 4-re, majd később PC-re is megjelent God of War váltás volt a három fő konzolos (PS2, PS3) részhez képest. Azokban Kratos a görög istenek ellen ragadt fegyvert, és mondhatni nyakig gázolt a vérben. Ehhez képest az apává korosodott Kratos ettől eltért, és nem csak azért, mert fia, Atreus is segített neki a harcmezőkön. Ettől függetlenül mégis M, azaz Mature/felnőtt kategóriás besorolást kapott a Sony Santa Monica játéka, de ennél durvább is lehetett volna az erőszak a játékban.
Ezt a stúdió is pontosan tudja, és erről a spanyol Vandalnak beszélt Mihir Sheth, a játék harci tervezője: „A God of War: Ragnarökben jelentősen megnöveltük a brutalitás szintjét, és úgy gondolom, hogy ez a játék bizonyos aspektusait még szórakoztatóbbá is teszi. A 2018-as God of Warban, amikor megkapod a Káosz pengéit [Blades of Chaos], nem sok esélyed van arra, hogy ezeket a fegyvereket olyan dolgokra használd mint a klasszikus God of War játékokban. Ahogyan kiiktatták az ellenséget, az nagyon brutális volt, és ezt szerettük volna visszahozni a God of War: Ragnarökben, így a rendszer, amely lehetővé teszi, hogy elkábítsd az ellenséget, és megragadd az R3-mal, hogy kivégezd őket, most sokkal brutálisabb, és jobban kihasználja a fejszét és a pengéket is a kivégzések végrehajtásához.”
Szóval ha esetleg hiányzott volna a brutalitás a négy és fél éve megjelent első északi mitológiában játszódó God of Warban, ezt most be fogja pótolni a Sony Santa Monica. Ott érthető, hogy kimaradt ez, mert Atreus mégis csak egy „fiú” volt, és azóta ő is felnőtt, így nem kizárt, hogy Kratos fia is lesz olyan durva mint az apja, ha a harcokról beszélünk. Úgyhogy most már nem kell kesztyűs kézzel bánni az ellenfelekkel.
A God of War: Ragnarök november 9-én jön PlayStation 5-re és PlayStation 4-re.
Forrás: WCCFTech