Kamiya Hideki az egekbe magasztalta a Nintendót, ami a második, eredetileg Wii U-ra, majd később Nintendo Switch-re kiadott rész után a harmadik rész fejlesztésében is mindent megadott a PlatinumGamesnek (időt IS adtak a stúdiónak!).
Kamiya több olyan játéknak is rendezője volt, amik ma is patinásan hangzanak: Resident Evil 2, Devil May Cry, Viewtiful Joe, Okami, Bayonetta, The Wonderful 101, és most a Project G.G.-n dolgozik a PlatinumGamesnél. Tény, hogy a második és a harmadik Bayonetta esetében sem ő volt a rendező, de az IP alkotójaként felügyelte a játék fejlesztését, és a Bayonetta 3-ban konkrétan utalt egy Devil May Cry bossfightra (csak annyit mondunk, hogy Phantomra utalt Cereza története… nem akarunk spoilerezni!).
A Nintendo Everything lefordított egy interjút, amit Kamiya a japán Famitsu magazinnak adott. Itt elárulta, hogy miután 2017 elején a Microsoft törölte a Scaleboundot (aminek ő lett volna a rendezője, és ma is szívesen vállalná, hogy elkészíti a játékot!), azonnal neki is látott a Bayonetta 3 terveinek. Hozzátette, hogy Inaba Atsushi, a PlatinumGames vezérigazgatója arra kérte őt, hogy egy videót készítsen a Nintendónak, amiben bemutatná a nagy N-nek, hogy a stúdió mennyire izgatott a projekt iránt, ugyanis Inaba szerint a szenvedély közvetlen előadása sokat számított.
Kamiya kiemelte, hogy a Nintendo többnyire érintetlenül hagyta a Bayonetta 3 történetét. Belenyúlt a japán konzolgyártó cég, de nem olyan számottevő mértékben, és ez is felbátorította őt, hogy ismét a franchise-zal foglalkozzon. A rajongóknak még inkább ki akarta bővíteni a játék világát, és önmagának is kihívást akart felállítani. Ezért is örült, amikor a Nintendo elfogadta a PlatinumGames terveit, és nem túloz, amikor azt mondja, hogy emiatt örökké hálás lesz a Nintendónak.
A Bayonetta 3 körül volt egy kisebb botrány, amit Cereza eredeti hangja robbantott ki, de kiderült, hogy nem teljsen mondott igazat. A Switch-exkluzív akciójáték így méltó módon lehet sikeres (mert ne is tagadjuk: az lesz).
Forrás: VGC