Az Electronic Arts nem sokáig foghatja vissza magát: hamarosan terítenie kell a lapokat, és ki kell mondania, hogy a Respawn Entertainment játéka mikor is fog megjelenni…
Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója a cég legújabb negyedéves üzleti jelentése során (röviden: az élő szolgáltatásos, live service dolgok hozzák össze a cég jövedelmének háromnegyedét) kimondta, hogy március 31-éig, azaz a jelenlegi üzleti év végéig egy „nagyobb IP-t” ki fog adni az EA. Korábban azt mondta Wilson, egy 2023 első három hónapjában egy remake, ez a nagyobb IP, illetve „egy partnerprojekt” fog megjelenni.
A remake a Dead Space Remake-nek felel meg (és utána a Motive a Vasemberen dolgozik, ez már hivatalos, ahogy az is, hogy utána minimum kettő Marvel-projekt jön még az EA-től), a partner játék a Koei Tecmótól a Wild Hearts… és a Csillagok háborúját NYUGODTAN mondhatjuk nagy IP-nek. Persze, lehet ez még valami más, amit a kiadó nem jelentett be, de ha egy nagyobb intellektuális tulajdonról van szó, akkor szivárgás formájában már hallottunk volna róla.
Május végén, a Star Wars Jedi: Survivor bejelentésekor ezt írtuk: „A StarWars.com-nak viszont Stig Asmussen, a játék rendezője többet is elárult a Jedi túlélőről. Kiemelte, hogy a sugárkövetés és a megvilágítás fontos volt, ugyanis valós idejű megvilágítást tudnak minden esetben használni, így az eddig látott részletességet felül tudják múlni.
Ahogy a fejlesztők finomhangolják a megvilágítást, ennek eredményét lényegében azonnal látni tudják, mert valós idejű a rendszer. Így több idejük lesz finomhangolni dolgokat, többet kísérletezhetnek, és jobb eredményeket érhetnek el, amivel sokkal filmszerűbb látványt kaphatunk. Aztán a PlayStation 5/Xbox Series párosában olyan gyors SSD-k vannak, amikkel igazán gyorsan sok tartalmat be tudnak tölteni. Asmussen mindig is a streamelt játékokon dolgozott (nem rendelkeztek töltési képernyőkkel), és mivel ilyen gyors tárhely van a konzolokban, sokkal könnyebb lett a dolga is. A PlayStation 5 DualSense kontrollerén olyan érdekes haptikus visszajelzés van, ami körül a Respawn is tesztel néhány dolgot, és a fejlesztést en bloc könnyebb folyamatnak tekinti.
Asmussen kiemelte, hogy a Star Wars Jedi: Fallen Order befejezése ELŐTT, tehát 2019-ben már elkezdtek ötletelni a folytatáson. Sok dolgot hagytak viszont ki a Fallen Orderből, amit a Survivorbe be akartak tenni: több testtartás a harcok során, a történet kidolgozása, hogyan fejlődik Cal és bandája, hogyan közelíti a Respawn a világot és a pályákat, és ezeket miképp teszi élénkebbé mint eddig valaha. A játék a túlélésről szól, és ezért Star Wars Jedi: Survivor a neve. Sötét idők vannak, és Cal bandája mindent megtesz a túlélés érdekében. Olyan emberekkel is kapcsolatot teremtenek, akikkel máskor nem is állnának szóba. Ezt a videóban is ábrázolták, és nem akarja lelőni a poént.
A Star Wars Jedi: Survivor hivatalosan 2023-ban jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re, de mivel az Electronic Arts 2023 elején egy nagyobb IP megjelenését tervezi, esélyes, hogy január-február környékén jön ki.” Azóta a pletykák március 7-ét rebesgetik, ami péntekre esik és logikusnak tűnik… és nem kizárt, hogy VALÓBAN akkor jön.
Forrás: WCCFTech