Bár van egy korrektül működő VR mod, ami mind a négy RE Engine-es (Resident Evil 7: Biohazard, Resident Evil 2 Remake, Resident Evil 3 Remake, Resident Evil: Village) játékon működik, talán a Capcom is megvalósítja a hivatalos VR-támogatást PC-n…
Júniusban a Sony közölte, hogy a PlayStation VR2-re tart a Resident Evil: Village, ahol 4K felbontást, a szemek nyomonkövetését, 3D-s audiót, és remélhetőleg egy korrekt élményt fog kapni Ethan Winters kelet-európai kalandja. Csakhogy már akkor sem nagyon bíztunk a PC-s átiratban, ugyanis a Resident Evil 7: Biohazard, egy öt éve megjelent játék (!), továbbra sem rendelkezik hivatalos PC-s VR-támogatással, és ma az alap PlayStation VR már tényleg erősen elavultnak tűnhet például a Meta Quest 2 mellett…
A Redditen viszont megvizsgálták a közel két hete frissítést kapó Resident Evil: Village-et, és a forráskódban felbukkant a PlayStation VR után több gyanús string: OpenVR, OculusTouch, OculusVR, OculusRemote, autoLaunchSteamVROnButtonPress… továbbá október 28-án a Capcom frissítette a játék Steames címkéit, ugyanis hozzáadták a VR-t. A probléma csak annyi, hogy ez nem sokat jelent, ugyanis a Capcom 2017 júniusában hozzáadta a Resident Evil 7: Biohazardhoz, de aztán semmi sem történt.
A „nyolcas Resi” körül ez még gyakoribb: 2021 májusában is felbukkant a címkék között, de aztán többször is el lett távolítva, és ez a folyamat néhányszor megismétlődött. Valamit tervezhet a Capcom, de ismét ki kell emelnünk, hogy az előző rész sem kapta meg a VR verziót. Emiatt nem nagyon érdemes rögtön bizakodni, ugyanis lehet, hogy a Sony lefizette a Capcomot, hogy mondjuk egy évig csak PlayStation VR2-n legyen elérhető a Resident Evil: Village VR kiadása, és így jó másfél évvel korábban tették ki mint amikor a legkorábban megjelenhet PC-n (ugyanis nemrég megtudtuk, hogy mikor jön a PSVR2, és… csak annyit említenénk itt, hogy bizony drágább lesz a PlayStation 5-nél!).
Forrás: PCGamer