A Supertrick Games és a GungHo Online Entertainment visszaviszi a tervezőasztalra a free-to-play multiplayer túlélő akciójátékát.
Bár még több mint fél év van az ideiglenesnek mondott szünetig, azért az elgondolkodtató, hogy mennyi idő után történt a bejelentés. A játék PlayStation 5-re és PlayStation 4-re szeptember 28-án, PC-n Steamre pedig október 5-én jelent meg, tehát negyed éven belül már problémás, hogy mennyire nincs érdeklődés. A játék pénzneme, a Death Metal február 7-étől nem lesz megvásárolható, de a már birtokunkban levő összeget a felfüggesztésig, július 19-éig elkölthetjük. A második szezon menetrendszerűen jön, ám a harmadik évad új tartalmai csak részben jelennek meg.
Íme a Supertrick Games közleménye: „Nagyon köszönjük, hogy folyamatosan támogatjátok a Deathverse: Let It Die-t. Hihetetlenül hálásak vagyunk mindenkinek, aki élvezi és gazdagítja a játékot és a közösséget. Kétségtelen, hogy játékunk elindítása óta tapasztaltunk néhány kihívást, különösen a játékon belüli partnerkereső és a lag tekintetében. Mélységesen elnézést kérünk ezekért a problémákért, amelyek kellemetlenséget okozhattak játékosainknak. Bár különböző megoldásokkal próbálkoztunk bizonyos fokú sikerrel, nem tudtuk megoldani az alapvető problémákat. Ennek eredményeképpen a fejlesztői és üzemeltetési csapatok úgy döntöttek, hogy ideiglenesen felfüggesztik a játék szolgáltatásait, amíg újrafejlesztjük a Deathverse: Let It Die-t.
Nehéz döntés volt ez számunkra, azonban úgy gondoljuk, hogy a játék jelentős fejlesztésekkel történő újbóli kiadása lehetővé teszi, hogy a jelenlegi játékosok mellett egy szélesebb közönség is élvezhesse a játékot. Figyelembe véve, hogy mennyi időbe telik egy játék fejlesztése (és hogy véges számú játékot lehet készíteni egy életen át), ebben a szakaszban lehetetlen megmondani, hogy ez volt-e a helyes döntés. De mi szeretjük ezt a játékot, és büszkék vagyunk arra, hogy együtt, csapatként fejlesztettük. Ezért úgy gondoljuk, hogy ez a lehető legjobb döntés ebben a pillanatban. Mindent megteszünk az újrakiadás előkészítéséért, hogy a jelenlegi közösségünk a jövőben még több új játékos mellett élvezhesse a játékot. Nagyra értékeljük megértéseteket és támogatásotokat,” írta a stúdió.
Kiemelnénk, hogy három hónap alatt jutottak ide. Ez elképesztő!
Forrás: Gematsu