Xbox Game Pass Ultimate: kiderült volna, melyik a legnépszerűtlenebb funkció?!

Nem elég, hogy a Game Pass Ultimate egyes funkciói népszerűtlenek, a jelek szerint még veszteségesen is működik.

 

 

A Microsoft által az Activision Blizzard 69 milliárd dolláros felvásárlásával kapcsolatban felmerült aggodalmak egyike a felhőalapú játékok jövőjével kapcsolatos. Ez, úgy néz ki, a Game Pass Ultimate kapcsán is aggasztja az Xbox vezetőit.

A Microsoft és az FTC tárgyalásán korábban tartott keresztkérdések során Sarah Bond, az Xbox játékokkal foglalkozó vállalati alelnöke elhessegette az Xbox felhőalapú játékok jövőbeni növekedésére vonatkozó felvetéseket. Valamint azt az elképzelést, hogy ez egy különálló piac lenne. Azt sugallta, hogy azt leginkább „csak egy konzolfunkcióként” használják.

Az Xbox Cloud Gaming a jelek szerint nem népszerű a Game Pass Ultimate más funkcióihoz képest. Sőt, veszteségesen is működik. Íme, amit mondott, az IGN jóvoltából:

„Azt tapasztaltuk, hogy a játékosaink valóban a konzol egyik funkciójaként használják… Mert az emberek azt tehetik, hogy amikor bemennek, hogy elkezdjenek játszani egy játékkal, ahelyett, hogy várnának a letöltésre, azonnal elkezdhetnek játszani vele, miközben a háttérben letöltődik, és valójában ez az xCloud gaming használatának többsége ma, ez csak egy konzolos funkció.”

Bond odáig ment, hogy elismerte, ez sem mindig a legideálisabb módja a játéknak. Elmagyarázta, hogy az eszközökre streamelt játékok a következő generációs konzolokra készültek. Így aztán ez „nem mindig ez a legjobb játékos élmény”.

Bár a Call of Duty a Microsoft felvásárlásának korai fázisában a fő beszédtéma volt, mind az FTC, mind a brit CMA a felhőalapú játékokra hívta fel a figyelmet. Sok aggodalom merült fel a technológiai óriás esetleges jövőbeli dominanciájával kapcsolatban ezen a gyorsan növekvő piacon.

Forrás: IGN

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu