A fejlesztőkészletek (devkitek) lassan elkezdenek kiszállingózni a fejlesztőkhöz, ami jogos, hiszen a Nintendo Switch után érkező platform nagy eséllyel 2024-ben jelenik meg a boltok polcain.
A Nintendo Switch lassan eljut az élete utolsó szakaszába, hiszen 2017 márciusában rajtolt el az azóta a PlayStation 4 értékesítéseit is túlszárnyaló hybrid platform. Emiatt a nagy N-nek lassan az utódláson kell dolgoznia, és ennek velejárója az, hogy a platform teljesítményét a fejlesztőkészleteken keresztül felismerhetik a fejlesztők, és így nem állhat fenn olyan nagy valószínűséggel, hogy a játékuk lényegében nem fut (diavetítés, 8-10 FPS, ilyesmi).
Nash Weedle korábban a Nintendo kapcsán több alkalommal is megbízhatónak bizonyult. Régebben már azelőtt beszélt a Metroid Dreadről, minthogy azt a japán cég bejelentette volna. A Twitteren ezúttal azt írta, hogy a Nintendo Switch utódjának szánt platform devkitje már Spanyolországban is megtalálható egy meg nem nevezett stúdiónál. Így tényleg nincs messze attól a Nintendo, hogy leleplezze a következő generációs hardverét. Azt pedig nem nehéz kitalálni, hogy kiknél lehet ott a devkit: a MercurySteamről lehet szó. Mivel ők fejlesztették a legutóbbi néhány 2D-s Metroidot (így a Metroid Dreadet is), logikus, ha náluk már ott van a fejlesztéshez szükséges technológia.
Furukawa Shuntaro, a Nintendo elnöke korábban azt mondta, hogy a Nintendo Account rendszerével könnyen lehet majd váltani a Switchről az általunk még nem ismert nevű hardverre, ami azt takarhatja, hogy a Switch játékait visszamenőlegesen támogatni fogja a következő generációs hardver, ami a Nintendo szerint a PlayStation 4 és az Xbox One teljesítményéhez közel lesz. Ez a megközelítés érthető, mert kb. a GameCube óta nem a legerősebb hardverre áll rá a Nintendo (sőt, már a Nintendo 64 esetében is visszafogta a kazettákkal a technológiát).
A Nintendo új hardverének bejelentése még nem történt meg. Talán a Gamescomon lehet erre valamilyen utalás, hiszen a nagy N ott lesz a rendezvényen.
Forrás: WCCFTech