Ubisoft nyílt világú játékaiban a bejárható, felfedezhető terület néha túlzásokba esett…
A francia kiadó legtöbb játéka az utóbbi néhány évben nyílt világú volt. Ilyesminek csak akkor van értelme, ha valóban megéri körülnézni, különben ott marad érintetlenül, mert üres, semmi jutalma nincs a keresgélésnek, és úgy általában véve is csak a játék teljesítményre nyomja rá a bélyegét. A Ubisoft is talán érzékelte, hogy a közönség kissé belefáradt ennek erőltetésébe, és emiatt az Assassin’s Creed következő, nyíltan kisebbnek mondott része a világ térképének méretén is megfigyelhető.
A Twitteren Access The Animus közzétette az Assassin’s Creed: Mirage térképét, amit a megjelenéskor kiadott példányok, illetve az Amazonról rendelt kópiák mellé csomagolnak. A térkép szerint Baghdad/Madīnat as-Salām, az Abbasiyah, Harbiyah és Karkh körzetek, továbbá Dur-Kurigalzu, Al-Anbar, Jariariyah, illetve Alamut jut el a Ubisoft játékába. Úgyhogy a város falain túl is érdemes lesz merészkedni, de ne essünk annyira túlzásokba.
A fejlesztői videóban, amit lent beágyaztunk, a Ubisoft Bordeaux és Montréal csapata aról beszél, hogy mennyi munkát és kutatást végeztek, hogy hiteles, IX. századi legyen a város, ugyanis abból a korszakból nem sok maradt fenn. Szó esik a város három eltérő körzetéről (Haribiyah, Abassiyah, Karkh) is, és általában véve az az érzése támadhat a játékosnak, hogy ezúttal a kevesebb valóban több. Ha valami mindig történik körülöttünk, akkor nem kell kétszer-háromszor több területet készíteni, és így tömörebb élményt lehet biztosítani, igaz, korlátokkal, ugyanis ez a játék is cross-gen.
Az Assassin’s Creed: Mirage megjelenését korábbra hozták, ugyanis október ötödikén már meg is fog jelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, PlayStation 4-re, illetve Xbox One-ra. A PC port a Denuvo mellett VMProtect DRM-mel is rendelkezni fog, hogy még véletlenül se fusson régebbi gépeken megfelelően a Ubisoft ősszel megjelenő játéka.
Forrás: WCCFTech