A Rockstar Games régóta várt játékában állítólag egy egyedi animációs rendszert is találhatunk majd.
A Grand Theft Auto VI-nak is van subredditje, ami nem nagy meglepetés. Itt egy felhasználó, Tobbelobben osztott meg egy szabadalmat, amit a Rockstar Games anyacége, a Take-Two Interactive védetett le. Tavaly volt egy szivárgás, ami egy egydi animációs rendszerről szólt. Ebben egy olyan könyvtár található, ami kis elemekből építi fel a karakterek mozhását, és ezeket kombinálva szélesebb körű animációkat lehet teremteni. Ebből adódóan életszerűbb, változatosabb mozgáskultúrát tapasztalhatunk.
Még az egyszerű animációknak, így a sétálásnak is rengeteg lehetséges variációja lesz. Az eltérő időjárási feltételek is befolyásolhatják ezeket, így ha például esik az eső, máshogy sétálhat a karakter, mintha tűző napon tenné ugyanazt. A rendszer a már kiszivárgott Grand Theft Auto VI buildben is ott volt, és Tobbelobben szerint az NPC-k is használni fogják, nem csak a főszereplők. Így nem kizárt, hogy az új GTA az egyik legnagyobb immerziót (elmerülést) kínáló nyílt világú játék lehet.
A Grand Theft Auto VI-ról sokat hivatalosan nem közölt még a Rockstar, de azt már kijelenthetjük, hogy az ötös GTA már több mint tíz éve, hogy megjelent PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, de azóta megjelent PlayStation 4-re, Xbox One-ra, PC-re, de volt PlayStation 5-ös, Xbox Series-es újrakiadás is. A GTA V után jött a Red Dead Redemption 2, ami grafikailag hatalmas előrelépés volt, és már azt is hallottuk, hogy a grafikai ugrás mértéke még ennél is nagyobb lesz a Grand Theft Auto VI-ban.
Az új GTA megjelenési dátuma még nem ismert, de a megjelenési időszaka nagy eséllyel a következő üzleti évre tehető, azaz 2024 áprilisa és 2025 márciusa között érkezhet. Feltehetőleg PlayStation 5-re és Xbox Series-re fog először megjelenni, és csak utána számíthatunk a PC portra, ugyanis mostanában ezt a megközelítést használta a Rockstar és a Take-Two az új játékaikkal.
Forrás: WCCFTech