Ezzel lényegében redundássá válik a Metal Gear Solid 3 remake-je, mert a rajongók továbbra is egyre minőségibbé gyúrják PC-n a Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1-t.
A DSOGaming, amellyel Snake képes guggolva is közlekedni. Így valódi, számottevőnek is nevezhető átmenet van a két lábon felállva mozgás, illetve a hason kúszás között. Ám a Metal Gear Solid 3-ban ezt csak a Nintendo 3DS-re készült portban, a Snake Eater 3D-ben használhattuk az amúgy hasznos funkciót, amit aztán például a Metal Gear Solid V: The Phantom Painben is bevethettünk. Ezt a mozgási lehetőséget most áthozták a rajongók PC-re is a kollekcióban, ami megint azt bizonyítja, hogy a Konami tesz az egészre, ők pedig sokkal becsületesebben állnak hozzá a japán kiadó játékaihoz.
Zoft és Triggerhappy, a mod két készítője átportolta a 3DS-ről az animációkat, hogy a Metal Gear Solid 3: Snake Eaterben bővüljön a mozgástárunk. Így jobban használhatjuk a fedezéket, illetve a camo indexünk (mennyire vagyunk láthatóak) értékelése is javul, és eközben sebességünk is jelentősen megnő. Az eredmény annyira jó, hogy abszolút beleillik a játékba, így nem „lóg ki” belőle, de a balanszba valamelyest belenyúlhat…
Lehet, hogy a Metal Gear Solid 3-at a korlátokat figyelembe véve tervezte anno a Kojima Productions, így kevésbé lehet kihívás a játék, de eközben figyelembe kell venni, hogy a rajongók már a 4K felbontást, a 16:9-es képarányt is megvalósították. (Erről is beszámoltunk korábban.) Az új mozgással pedig még inkább nyílik az olló a Konami nemtörődömsége (a Metal Gear Solid első része emulációval fut…), illetve a rajongók kitartó munkája között. És ki tudja, hogy mivel bővül még a kollekció?
Mindezen csak ront az, hogy PlayStation 5-re és Xbox Series-re nincs lehetőség átvinni ezeket a modokat, mert ott is kellemes lenne a tartalmi, minőségbeli bővítés.
Forrás: PCGamer