A Bethesda Game Studios (BGS) ikonikus fejlesztője egy új videóban beszél arról, hogy a szeptemberben megjelent űrkalandokon hányan dolgoznak még ma is.
Most, hogy megjelent Xbox Series-re és PC-re a Starfield, a BGS elkezdhette a The Elder Scrolls VI fejlesztését, ám továbbra is a Starfielden dolgozik a stúdió többsége, miután több mérföldkövet is elértek vele. Nagy érdeklődés mutatkozott iránta PC-n és Xboxon egyaránt, de ma már ismét többen játszanak a The Elder Scrolls V: Skyrimmel mint a Starfielddel, amelyben a procedurális (véletlenszerű) generálás implementációja nem mindenkinek nyerte el a tetszését, és az űrfelfedezés is részlegesen hiányzott Howard játékából. A bolygók felfedezése is rövid idő alatt unalmassá, monotonná vált…
A Wired videójában Howard a hosszú játékfejlesztői karrierjéről beszélt, de arra is kitért, hogy pontosan hány emberük is fókuszál a Starfield megjelenés utáni támogatására. Kb. 250 fő koncentrál a BGS új IP-jére, ami kb. a munkaerejük 55%-át teszi ki, mivel a stúdióban megközelítőleg 450-en dolgoznak. Szóval mielőtt teljes erővel ráállnának a The Elder Scrolls új részének megvalósítására. Ez egy év múlva talán már be is következik, mert idővel a Microsoft majd efelé fogja terelni a stúdiót.
Ám még most sem nagyon tudunk sokat a Starfield DLC-jéről, a Shattered Space-ről, de sokan abban reménykednek, hogy a Va’ruun ház fel fog bukkanni benne, ugyanis a rendszer három nagy hatalmának egyikéről van szó. Dazra, vagy legalábbis a Va’ruun helyszínének felfedezése is jól jöhetne a BGS játékának, mert így komoly újításról lenne szó.
Eközben a The Elder Scrolls VI-on így kb. 150-en dolgoznak, ami nem kevés, de ennél lesz még több is. Mindenesetre az biztos, hogy a BGS feladata hatalmas. A Skyrim ugyanis a mai napig az egyik legnépszerűbb játék, és ezért is kapott rengeteg újrakiadást. Ezt felülmúlni pedig Todd Howardnak sem lesz egyszerű, sőt, ki lehetne jelenteni, hogy majdhogynem lehetetlennek tűnik.
Forrás: GameRant