Judge, akit vagy Kratos hangjaként ismerhetünk (a 2018-as God of War és annak folytatása, a God of War: Ragnarök használta őt), vagy Teal’c-ként láthattuk a Csillagkapuban, egy ütős választ kapott az évente jelentkező franchise fejlesztőitől.
Tavaly Judge elnyerte a legjobb előadói teljesítmény díját, ugyanis a God of War: Ragnarökben ennyire jól adta elő Kratos karakterét. Idén viszont arra utalt, hogy a tavalyi, hosszú beszéde hosszabb volt a Call of Duty: Modern Warfare III sztori módjánál. Bár ő nem vette komolyan, a közönséget sokkolta vele. Idézzük, hogy mit mondott: „Nem fogok itt állni és hosszú beszédeket tartani. Ragaszkodom a forgatókönyvhöz. Nem lesz nyolc perces beszéd, mint tavaly. De vicces tény, hogy a beszédem hosszabb volt, mint az idei Call of Duty kampánya.”
Na, erre a Call of Duty közössége, illetve néhány jelenlegi és ex-fejlesztő is reagált. Ajinkya Limaya egy, azóta már törölt tweetben annyit írt, hogy a Call of Duty mindegyik God of War-játékot teljesen elpusztítja, és ez hasonlóan vicces. Nelson Plumey, aki a Treyarchnál kisegítő művészeti igazgató, azt kritizálta, hogy rövid ideig köti le a játékosokat, miután az a játék (mármint a God of War) el lett fogyasztva, és ő nem tud ezzel azonosulni. Voltak azért más hangnemet megütő válaszok is. Darcy Sander, aki a Call of Duty: Modern Warfare III-on is dolgozott a Sledgehammer Gamesnél mérnökként, azt írta, hogy a Call of Duty fejlesztői hallottak már rosszabbat is, de nem vár ilyesmit egy kollégától, pláne egy olyan rendezvényen, ahol az idei év eredményeit ünneplik, nem beszélve arról a sok információról, ami a fejlesztése során kiszivárgott.
A Call of Duty: Modern Warfare III kritikái között valóban felbukkant, hogy a sztorimód kifejezetten rövid, ám ennek ellenére remek eladásokat hozott össze (feltehetőleg a brand miatt…). Eközben jövő héten jön a God of War: Ragnarök számára egy ingyenes, roguelike DLC, a Valhalla.
Forrás: WCCFTech