Akár Devil May Cry-nak is mondhatnánk, de a Ubisoft Montpellier játéka ennél egyszerűbbnek tekinthető.
Ugorjunk bele egy stílusos és izgalmas akció-kaland platformjátékba, amely egy mitológiai perzsa világban játszódik, ahol az idő és a tér határait mi manipulálhatjuk. Elvégre enélkül nem lenne Prince of Persia a játék (legalábbis a modernebb platformokon, ugyanis az eredetiben még ez nem nagyon bukkant fel). Használjuk az idő erejétt, továbbá a harci- és platformkészségünket, hogy halálos kombókat hajtsunk végre, majd győzzük le az idővel megrontott ellenségeket és mitológiai lényeket. Szerezzünk be és használjunk új amuletteket (ezeket meg lehet vásárolni), hogy a saját játékstílusunknak megfelelőek legyenek.
Tárjunk fel egy elátkozott, perzsa ihletésű világot, amely tele van életnagyságúnál nagyobb nevezetességekkel. Fedezzük fel a különböző, rendkívül részletesen kidolgozott biomokat, amelyek mindegyike saját identitással, csodákkal és veszélyekkel rendelkezik. Használjuk az eszünket a rejtvények megoldásához; találjunk rejtett kincseket és teljesítsünk küldetéseket, hogy többet tudjunk meg erről a romlott helyről. A perzsa mitológiai fantáziavilág egy lebilincselő és eredeti történetet kapott, és utunkat színes karakterek keresztezik, és rajtuk keresztül jobban megoldhatjuk a Qaf-hegy rejtélyeit.
A játéknak kiváló minőségű grafikát ígérnek, továbbá szót említettek a jó jelenetekről, az új művészeti stílusról, továbbá a 60 FPS frame rate-ről, de kérdés, hogy ezt a teljesítményt minden platform tudni fogja-e, ugyanis egy cross-gen játékról beszélünk, és emiatt a Nintendo Switch egyike lehet azon konzoloknak, ahol súlyosan vissza kell fogni a vizuális effekteken túl a felbontást is, hogy ezt a Ubisoft tartani tudja…
A Prince of Persia: The Lost Crown először egy demót fog kapni január 11-én. Rá egy héttel, január 18-án már meg is jelenik a teljes játék PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re (Epic Games Store, Ubisoft Store, garantált Denuvo-használat), PlayStation 4-re, Xbox One-ra, illetve Nintendo Switch-re. A bemutató videó elég erősen a Striderre emlékeztet: a Capcom franchise-a volt ilyen stílusú, csak ott nem csavargatták az időt.
Forrás: Gematsu