A Striking Distance Studios jelenleg embereket keres egy új projekthez.
Tavaly augusztusban arról írtunk, hogy miután a The Callisto Protocol tartalmi frissítései befejeződtek, a kiadó (Krafton) által birtokolt csapat leépítésekhez folyamodott. 32 embert küldtek el, ugyanis olyan stratégiai változások következtek be, amik a stúdió prioritásait áthangolják, hogy jobb helyzetben legyenek hosszabb távon is, és így sikerrel vehetik az akadályokat. Ennek ellenére mondta a Krafton, hogy új projektek készülnek, így a kiadó nem adta fel a stúdióra vonatkozó reményt.
Ebben már nem fog közreműködni Glen Schofield, aki anno a Visceral Gamesnél a Dead Space alkotásában volt elengedhetetlen szerepű, és a Striking Distance Studios alapítójaként a The Callisto Protocol fejlesztésében is minden átment a keze alatt (ugyanis ennek a rendezője volt), csakhogy a játék nem nagyon hozta az eredményeket, így távozott a stúdiótól. Tekerjünk előre négy hónapot az időben, és máris 2024-ben járunk…
A Twitteren MauroNL hívta fel a figyelmet a Striking Distance Studios álláshirdetésére, amelyben a stúdió egy új vezető játékmenetes animátort keresnek. Ő egy vadonatúj, még be nem jelentett Unreal Engine 5-ös játékon dolgozna. A stúdió célja az eddigi legdinamikusabb és leginkább lekötő játék- és ellenfélélmények megteremtése lenne a projekttel. Több részletet az álláshirdetés nem említ, de ez annyit biztosan jelent, hogy a csapat nem tervezi, hogy megszűnik, hanem valamin dolgozik ebben a pillanatban is, és ehhez azt az engine-t alkalmazzák, amit például a CD Projekt RED is a The Witcher 4-hez, illetve a Cyberpunk 2077 folytatásához (ugyanis a lengyelek ejtették a REDengine-t).
Ezúttal nem listázzuk a sikeres jelentkező feladatkörét és a tapasztalatára vonatkozó elvárásokat, mert ebből nem tudjuk meg, hogy mi is készül a Striking Distance Studios kapui mögött. Lehet, hogy a The Callisto Protocol folytatása készül, de az sem kizárt, hogy végül egy teljesen új IP munkálataihoz látott hozzá az amerikai stúdió.
Forrás: WCCFTech