Suicide Squad: Kill the Justice League: összeomlott az early access – komoly problémákkal indul a játék?!

A Rocksteady egy órával a korai hozzáférés után visszavonta a Suicide Squad-ot. Ugyanis a játékosok játéka egy hiba miatt „automatikusan teljesítette önmagát”. Állítólag felfedezték a probléma okát, és jelenleg tesztelik a javítást.

 

 

A fejlesztő Rocksteady kénytelen volt leállítani a Suicide Squad szervereit kevesebb mint egy órával a korai hozzáférésű kiadás indítása után. Ugyanis a játékosok olyan hibát tapasztaltak, amely automatikusan befejezte a játékot, miután először bejelentkeztek.

Az online kooperatív cím hivatalosan február 2-án jelenik meg – azok azonban, akik megvásárolják a drágább Deluxe Editiont, 72 órával korábban játszhatnak.

Az első terület, ahol a játék elindult, szokás szerint Új-Zéland volt. Sok nemzetközi játékos pedig az Xbox-konzolokon népszerű régiótrükköt használta, hogy korábban játszhasson a Suicide Squaddal.

Alig egy órával a játék élesítése után azonban a Rocksteady offline állapotba helyezte a szervereket. Majd közölték a játékosokkal, hogy a leállás több órán át fog tartani, amíg kivizsgálják az automatikus játékbetöltési hibát.

„Tudomásunk van arról, hogy számos játékos jelenleg olyan problémát tapasztal, hogy a játékba való első bejelentkezéskor a teljes történet befejeződik” – közölte a stúdió.

„A probléma megoldása érdekében karbantartást fogunk végezni a játék szerverein. Ez idő alatt a játék nem lesz elérhető. Ez várhatóan több órát vesz igénybe, és amint több információval rendelkezünk, frissíteni fogjuk a hírt. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért.”

Többszöri késést követően a Suicide Squad: Kill the Justice League megjelenési dátuma 2024. február 2. PS5-re, Xbox Series X/S-re és PC-re a Steamen keresztül.

 

A fejlesztők büntetik azokat, akik negatív kritikát írtak a Suicide Squad-ról?!

 

A Suicide Squad: Kill the Justice League indulása, úgy tűnik, éppen olyan problémás, mint az egész fejlesztése volt. Alig néhány nappal az Early Access megjelenése újabb botrány robbant ki. Mostanra ugyanis kiderült, hogy hiába mentek ki most a review kódok, a sajtó és a tartalomkészítők nem játszhatnak addig, amíg kedden élesednek a szerverek. Vagyis addig, ameddig azok, akik 100 dollárt (kb. 36 000 Ft) fizettek a deluxe kiadásért, elindíthatják a játékot.

Ráadásul az IGN bejelentette, hogy azt mondták nekik, hogy egyáltalán nem kapnak review kódokat, látszólag egy negatív előzetes alapján, amit a játékról közöltek egy kétórás esemény után, ami nem ment különösebben jól!

Tanúi lehettünk, talán nem váratlanul ezekben a napokban, hogy a játékosok és néha a YouTuberek közül egy csomóan azt mondták, hogy az IGN nem „érdemelt” kódot egy ilyen negatív előzetest követően. Illetve, hogy „gyűlöletkeltő”, miután lefuttatták az előzetest, és néhány nap alatt többször is megosztották a közösségi médiában (az IGN fiókjából, amely naponta 50 tweetet ír…).

Furcsa helyzet, amikor az érv az, hogy „a kritikai oldalak haszontalanok, és a játékosok döntsenek maguk!”. Bár megértem, hogy az előzetes kritikák elhinni vagy figyelmen kívül hagyni bárkinek a saját döntése. Ám az az elképzelés, hogy ne legyen előzetes beszámoló, és a helyeket büntetni kellene azért, ha nem lelkesednek megfelelően egy játékért, zavarba ejtő.

Mindenki egyetért abban, hogy minden játékosnak joga van saját döntést hozni. Ugyanakkor ha ennek a feltétele, hogy az illető 70-100 dollárt fizessen előre, akkor talán nem árt egy kicsit több perspektíva, mint a kiadó hivatalos marketingje.

Forrás: IGN, X (1, 2)

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu