Dragon’s Dogma 2: izgalmas új részlet derült ki a játékról!

Csupán hetekkel az RPG megjelenése előtt a Dragon’s Dogma 2 rendezője megerősített egy fontos játékelemet, amely sok rajongót izgatni fog.

 

 

A Dragon’s Dogma 2 már az első naptól kezdve korlátlan képkockasebességgel rendelkezik majd! Ezt mondta a Capcom egyik magas rangú illetékese, bár a kijelentés néhány finomabb részletét nyitva hagyta. Ez az izgalmas funkció-megerősítés alig néhány héttel az AAA RPG megjelenése előtt érkezik. A Dragon’s Dogma 2 a tervek szerint március 22-én jelenik meg PS5-re, Xbox Series X/S-re és PC-re.

Bár a kilencedik konzolgenerációról sokan azt állították, hogy a 4K-s játékmenetet 60 képkocka/másodperc sebességgel szabványosítja, ez egyelőre nem igazán valósult meg.

Nem csak rengeteg modern játék van még mindig 30fps-re rögzítve. Ám még néhány régebbi címet is kihívást jelentett eddig optimalizálni annak érdekében, hogy a visszafelé kompatibilitás révén teljes mértékben kihasználják az erősebb hardver előnyeit. A Microsoft például a rajongók jelentős aktivizmusa ellenére sem tudott képkockasebességet növelni az Xbox Series X/S-en futó eredeti Dragon’s Dogma esetében.

 

A Dragon’s Dogma 2 rendezője eloszlatja a 30fps-limit pletykákat

 

Idén januárban olyan pletykák láttak napvilágot, hogy a Dragon’s Dogma 2 nem fog 60fps sebességgel futni sem a PS5-ön, sem az Xbox Series X-en. Ennek a felére lesz korlátozva. A játék rendezője, Hideaki Itsuno most a közösségi médiában tisztázta, hogy a közelgő nyílt világú RPG nem fog kemény korlátot szabni a renderelési teljesítményre. „A Dragon’s Dogma 2 korlátlan képkockasebességgel fog megjelenni” – írta az iparági veterán a Twitteren.

Mivel Itsuno nyilatkozata nem tartalmazott konkrét platformra való utalást, néhány rajongó úgy értelmezte ezt, hogy a Dragon’s Dogma 2 minden verziójára vonatkozik a korlátlan képkockasebesség ígérete, miután ezt a közösségi médiában is közölte.

A megjegyzés eloszlatja azt a pletykát, miszerint az RPG 30fps-re lenne korlátozva. Ám az még nem derült ki, hogy a fel nem fedett képkockasebesség lehetővé teszi-e, hogy a játék konzolokon valóban következetesen megközelítse a 60fps-t.

Az egyetlen dolog, ami biztos Itsuno funkciójának megerősítése után, hogy a PC-s játékosoknak – akik közül sokan már előrendelték a játékot – nem kell majd a képkockasebesség-korlátozással foglalkozniuk. Ha elég erős a gépük, akkor a magas képkockasebességet is élvezhetik. Eközben a szerényebb gépekkel rendelkezőknek valójában reménykedniük kell abban, hogy a játék PC-s verziója tartalmaz egy FPS-korlátozót. Olyat, ami a felhasználó által konfigurálható. Ez a fajta funkció hasznos a teljesítmény finomhangolásában, és bizonyos esetekben még a stabilitást is javíthatja.

Forrás: X

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu