Ahogy anno a Spore esetében, úgy most is a játék megjelenése előtt a rendelkezésünkre áll a karakteralkotó eszköztár.
A Capcom Highlights első adását megtartották (írtuk már, hogy mikor jön a második is), és itt Itsuno Hideaki, a Dragon’s Dogma II rendezője és Hirabayashi Yoshiaki, a producer áttekintést adott arról, mire számíthatnak a játékosok, amikor elindulnak a saját magával ragadó fantasy kalandjaikra. Az akár a mesterséges intelligencia által is irányítható gyalogosok mellett engedhetünk kíváncsiságunknak és kreativitásunk határait feszegethetjük a játék világának felfedezése során.
Attól kezdve, hogy hogyan oldják meg a küldetéseket egészen addig, ahogyan a körülöttük lévő karakterekkel kapcsolatba lépnek, a játékosok döntései nemcsak az Arisen más karakterekkel való kapcsolataira lesznek hatással, hanem a karakterek közötti interakciókat is megváltoztatják. A fizikai összetűzések kiküszöbölésére gyakran vannak kreatív megoldások: például egy hamis tárgyat valódinak tüntethetünk fel. A játékos minden egyes döntése hatással lesz a kapcsolatok bonyolult hálójára egy olyan világban, amely tele van több mint 1000 karakterrel, és mindegyiknek saját céljai és indítékai vannak.
Itsuno és Hirabayashi bemutatta a PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-n a Steamre már elérhető karakteralkotó eszközt. Ez lehetővé teszi a játékosok számára, hogy öt dizájnt készítsenek az Arisen és a fő gyalogos (main pawn) számára. Ezek a tervek azonnal átlépnek a teljes játékba, amikor az megjelenik, így a játékosok a megjelenéskor azonnal nekivághatnak az utazásuknak. Végezetül a duó bemutatta a terveket a Capcom hivatalos támogatói gyalogok kiadására, amelyeket neves tartalomkészítők készítettek, és amelyek a hálózaton keresztül elérhetőek lesznek más játékosok számára.
Még pontosan két hétre vagyunk a Dragon’s Dogma folytatásának megjelenésétől. A játékot a Grand Theft Auto V is ihlette (erről Itsuno a minap beszélt), és március 22-étől ezt mi is megtapasztalhatjuk PlayStation 5-ön, Xbox Series-en és PC-n. Remélhetőleg Itsuno ezek után nem csak a Devil May Cry-jal vagy ezzel az IP-vel foglalkozik, mert az utóbbi két évtizedben ezekre koncentrált!
Forrás: Gematsu