A Bethesda Game Studios (BGS) már a második frissítést adta ki a 2015-ben megjelent játékának modern konzolokra szánt update-jéhez, és látszik is, hogy Todd Howardék alaposan rágyúrtak a PlayStation 5-re és az Xbox Series-re.
A legnagyobb bugok kijavítása mellett a legnagyobb újítás, hogy a Sony és a Microsoft kurrens-gen konzolján is a grafikára és a teljesítményre vonatkozó beállítások finomhangolhatóak. Nézzük, mit írt a Bethesda: „Visszajelzéseiteknek köszönhetően meg tudtuk valósítani a grafikai részletesség és teljesítmény szabályozásának lehetőségét. Nagyon ajánljuk, hogy az alapértelmezett beállításokkal játsszatok, de mostantól megváltoztathatjátok a beállításokat, hogy jobban illeszkedjenek a játékstílusotokhoz és a kijelzőhöz.
A Frame Rate Target lehetővé teszi, hogy 30, 40 és az alapértelmezett 60 FPS között választhass. Fontos megjegyezni, hogy a 40 kiválasztásához a kijelződnek támogatnia kell a 120hz-es képfrissítést. Mostantól választhatsz a Visuals és az alapértelmezett Performance opció között, miközben megpróbálod fenntartani a kitűzött frame rate-et. Ha a 60 FPS-t választod, akkor a Performance opciót javasoljuk. Mindkét mód dinamikusan módosíthatja a belső felbontást, ha a jelenetek vagy az akció nagyobb terhelés alá esnek. Vedd figyelembe, hogy mindkét mód csak a főmenüből változtatható,” írta a BGS.
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) May 13, 2024
Javult a stabilitás, bizonyos képtereken megszüntették a vizuális hibát, Xbox Series-en újra bekapcsolták az automatikus HDR-t, illetve megszüntettek egy hibát, ahol a fenntartott, lefoglalt hely nem volt megfelelően ábrázolva a betöltési menüben. Szélesvásznú módon a karakter névmezőjével volt egy hiba PC-n, és ezt megszüntették, volt egy hiba, ami során nem megfelelően töltődtek le a csomagok, amik kiakadáshoz vezettek, és ezt is eltüntették, illetve az anyagok cseréje során felmerülő bugot megszüntették. PlayStation 5-ön a betöltési sorrenddel kapcsolatos hibát kijavítottak, ami tönkre vágná a DLC-ket a modok letöltése után addig, amíg újra nem indítjuk a játékot, és egy olyan hiba is volt, ami kiakasztaná a Fallout 4-et, ha a főmenüig kiléptünk, miközben a modok még letöltés alatt álltak. A Microsoft Store-os verzióban volt egy bug, ami miatt a Creation Club menü nem bukkant fel, és Xbox One-on is volt egy kiakadás, ami akkor történhetett, ha felfüggesztettük majd folytattuk a játékot úgy, hogy eközben ismét hálózatra csatlakoztunk (és ha a hálózaton nem volt fenn a konzol, amikor pihenő állapotban volt).
Legalább javítanak a helyzeten.
Forrás: WCCFTech