A Jyamma Games beismerten az olasz kultúrára építő Souls-klónja az eredetileg tervezett három platform helyett eddig úgy tűnt, hogy csak kettőre jön, de most mégis háromra, viszont nem az eddig tervezett időpontban.
A Jyamma Games PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re tervezte a Enotria: The Last Song megjelenését, de a fejlesztés során kiesett a célplatformok közül a Microsoft konzolduója. Csakhogy most ismét készül az Xbox Series verzió, de nem augusztus 21-én fog megjelenni, hanem szeptember 19-én. A halasztás mellé közölték azt is, hogy egy nyolc órán keresztül játszható demó is érkezik PlayStation 5-re és PC-re, és ez már május 22-én fel is fog bukkanni.
Az Enotria: The Last Song egy Souls-klón akció-RPG egy fantasy világban, amely az olasz folklór és kultúra alapján készült. A célja az, hogy a műfaj új irányt vegyen egy vibráló és napfényes világgal, amely az olasz nyáron alapul, és ahol a játékmenet lehetővé teszi, hogy rendszerszintű módon megváltoztassa a világot és az ellenségeket. A Jyamma Games a játékot Souls-klónként határozta meg, de a többi, hasonló címmel ellentétben ők egy egy olasz, nyári színeken alapuló világot ábrázolnak, és ezért „Summer-Soul”, azaz nyári Souls-klónként nevezik a játékukat.
A cél az olasz gazdag múlt és kultúra új, a szélesebb közönség számára is vonzó módon való felelevenítése. Amit a művészeti irányításból közvetíteni akar a stúdió, az a színek, a vibrálás és az Olaszországba látogatás általános érzése. Az Enotria: The Last Song a Souls-klónok rajongótáborának szívét és lelkét a jutalmazó felfedezéssel, a változatos karakterbuildekkel, az ellenfelek dizájnjával szeretné megragadni, miközben egyedi csavart ad. Az Ardore segítségével a játékos mindig különböző stratégiákhoz férhet hozzá, így befolyásolhatja az ellenség viselkedését, dinamikusan megváltoztathatja a körülötte lévő világot, rejtvényeket oldhat meg és hasznosíthatja magát Enotria elemeit.
Az Enotria: The Last Song szeptember 19-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re (Steam, Epic Games Store). A tizenöt perces videó az IGN jóvoltából tekinthető meg.