A Nadeo által fejlesztett Trackmania Turboval kapcsolatban tegnap bejelentette a Ubisoft, hogy az Oculus Riftet és a PlayStation VR-t egyaránt támogatni fogja. Ennek bőven van értelme, ha egy kicsit komolyabban belegondolunk…
A Trackmania játékok mindig is a nagy tempóról voltak ismertek, ahogy itt-ott egy elvetelmült pályán szelik az autók a köröket megállás nélkül.
Így pedig, hogy a PlayStation VR-t is támogatni fogja a Trackmania Turbo, nagyobb élményt nyújthat a játék, amely 2016 elején fog majd érkezni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Ráadásul limitáció sincs: minden játékmód és pálya támogatni fogja majd a PS VR-ezést. Ehhez remekül kötődik a könnyen megtanulható, de profi szinten nehezen művelhető játékmenet. Ha belegondolunk, hogy a kampány módban kétszáznál is több pálya várja majd a játékosokat, lesz kínála bőven!
A bejelentés mellé a Ubisoft egy fejlesztői naplót is közzétett. Ebben a nadeósok a történetükről is beszélnek, ahogy végül a Ubisoft alatt elkezdtek Trackmaniázni. Reméljük, hogy a halasztás (eredetileg nem jövőre jött volna ki a Turbo) minőséget fog eredményezni.