A Ubisoft komoly embargóval látta el a jövő héten megjelenő The Divisiont. Tehát a szakma kritikusai addig nem publikálhatják tesztjeiket a játékról, amíg annak szerverei nem kerülnek fellövésre. A franciák ezt rögvest meg is magyarázták.
Szerintük sokkal hasznosabb lenne az, ha a teszterek egy élő környezetben tapasztalják meg az MMO-t ahelyett, hogy egy szimulált infrastruktúra alapján írjanak. Ez a mentalitás gyakori kezd lenni az ilyen műfajú játékoknál, hiszen a Bungie pontosan ugyanígy járt el 2014-ben, amikor megjelent a Destiny. Ezzel viszont szembe ment például a Respawn Entertainment Titanfallja és a DICE Battlefield 4-e is, ott a megjelenés előtt kipróbálhatták az újságírók a megjelenés kapujában álló játékokat.
A Ubisoft azt is hozzátette, hogy lehetetlennek tartják úgy megtölteni a szervert, mintha a nyitónap lenne, így március hetedikén (ausztrál időzóna nyolcadika éjfél) lesz a sajtónak is elérhető a The Division. Új IP-ként rekordmennyiségű játékost, közel 6.4 milliót sikerült a nyílt béta alatt összeszedniük.