Az Activision Blizzard a befektetőknek továbbra is kedvező eredményeket produkál – és nem csak egy játék miatt szárnyal a cég, mint ahogy a Nintendo tette a Pokémon Go-nak köszönhetően.
Az árbevétel egy egészséges 50,4 százalékot ugrott 1,57 milliárd dollárra (~438,461 milliárd forint!), az adózás utáni eredmény viszont csökkent 40%-ot, így 127 millió dollárt (~35,467 milliárd forint) tehettek zsebre – igaz, 6 milliárd dollárért (~1675 milliárd forint!) megvették a többek között a Candy Crush Sagát fejlesztő King Digitalt.
A gigavállalat több olyan játékot is a piacra dobott az utóbbi időszakban, amit a játékosok nagyban játszanak: a jelenleg épp ingyenes PC-s hétvégét kínáló Call of Duty: Black Ops III, a World of Warcraft (illetve talán az ehhez köthető film is), vagy az olimpiai játékokra is kihegyezett Overwatch továbbra is töretlen népszerűségnek örvend. Főleg az Overwatchról lehet jókat mondani: már 33 millió játékossal rendelkezik a május végén megjelent csapatos shooter.
A King Digital révén a mobilos játékok felé is nyitó Activision Blizzard hosszabb távon biztosan kedvezni fog a befektetőknek, főleg, ha az Overwatch-hoz hasonlóan sikeres játékokkal rukkol elő.
Forrás: Portfolio.hu.