A francia cég pénzügyi eredményei nem teljesen jók, de nincs akkora probléma, mint amekkorától tartaniuk kellene.
A The Division, a Rainbow Six Siege, illetve a The Crew is egyenként tíz millió játékossal rendelkezik, bár az utóbbinál hozzá kell tennünk, hogy ebben közrejátszhatott a szeptemberi Ubisoft Club ingyenesség. Ennek ellenére 44%-kal több lett a havi aktív játékosok száma az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A The Division esetében az 1.4-es, nagyobb patch óta 51%-kal nőtt az elkötelezettség.
A Watch Dogs 2 viszont nem hozta az elvárásokat – mivel még tizenegy napra vagyunk a konzolos rajttól, itt értelemszerűen csak az előrendelői számra hivatkozunk. Ebben nem érték el a kitűzött szintet, bár Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója hozzátette, hogy a Far Cry 3 esetében is ez volt a szituáció, és az előrendelési adatok nem teljesen fontosak a játék sikerében. Azt is sikernek könyvelték el, hogy a többi kiadóval ellentétben ők rendszeresen jelentetnek meg nyílt világú játékokat.
A Ubisoft továbbra is digitális eladásaival arat nagyot, hiszen a 281,4 millió eurónyi eladásokból 72%-ot (!), 202,6 milliót (~62 milliárd forintot) tett ki az ilyen fajta értékesítés – a listát a PS4 vezeti (34%), őt az X1 (23%) és a PC (22%) követi. Guillemotot idézzük: „Az üzleti évünk első felében felmutatott jövedelmezőség, illetve a második negyedévben elért kitűnő teljesítményünk bizonyítja, hogy a multiplayer játékokkal és a digitális stratégiával kapcsolatban is jó megközelítésünk van.”
Ez az eredmény talán a Ubisoft pénzügyi befektetőit is megnyugtatja, hogy talán jó kezekben marad a cég, ha a Vivendi nem rántja ki a kormányt Guillemot kezéből…