Cory Barlog, a játék rendezője elárult pár újdonságot a jövőre érkező PlayStation 4-exkluzívról.
A húsz milliónál is több eladással rendelkező franchise új részéről a Polygonnak árult el néhány dolgot Barlog: „Már alapból tudtam, hogy nem akartam nyílt világú játékot csinálni. Nem akartam olyan játékot összehozni, amiben az emberek úgy érzik, hogy egy listán teljesítenek dolgokat. Kratosnak és Atreusnak van egy célja, ami végigviszi őket a világon, de mégis találsz mindig valamit a közelben, ami feltűnik. Ez az az ötlet, amivel az embereket jutalmazni fogjuk a kíváncsiságukért, hogy körülnéznek. Nem fogjuk őket az alapélményen kívül helyezni, hogy rájuk kényszerítsünk valamit.
Például van egy barlangbejárat a távolban, odahajózol, bemész, majd kijössz a másik oldalon egy új pályán, amiről nem is tudtad, hogy létezik. Ez az az érzés, hogy a kíváncsiságodat díjazzák. Ezért játszok játékokkal: hogy egy világban létezzek.”
Szóval el lehet térni az útról, amit támogatni fog a God of War – de teljes mértékben nem lehet erre lehetőségünk. Hogy ez miként működik, 2018 elején megtapasztalhatjuk. Nos, és megtudtuk Kratos fiának a nevét: Atreus…