A Ubisoft egy kérdezz-feleleket faragott az egy év szünet után visszatérő Assassin’s Creed új részének harcrendszeréből.
Hitboxok. Hogy röviden, érthetően fogalmazzunk: ezeket kell eltalálni, hogy ellenfelünket megsebezzük – ha gyenge a játék, akkor nagyobb is lehet a kelleténél, így akár úgy is tűnhet, hogy a levegőbe döftünk, de mégis eltaláltuk őt. Erre az aspektusra gyúrt rá a Ubisoft, így a távolság, a fegyverünk sebessége, illetve pozíciónk is fontos lesz a küzdelmek során.
Többféle közelharcra bevethető tárgyat kaphatunk kezünkbe – az öklünk helyett kard, dárda, pajzs, balta, buzogány is használható lesz. Kalandozásaink során többféle íj/nyíltípus is bekerülhet fegyvertárunkba – lesz köztük egy gyorstüzelő változat is.
Ashraf Ismail, a játék rendezője azt is elmondta, hogy ezúttal nem fogjuk magunkat sebezhetetlennek érezni. Néha meg kell fontolnunk, hogy harcba szállunk-e, kockáztatva azt, hogy péppé vernek minket ellenfeleink.
Az Assassin’s Creed: Origins október 27-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.