Hajime Tabata, a játék rendezője a japán fejlesztők PC-re való fejlesztéséről is mondott pár gondolatot.
Tabata a GameSpottal beszélgetett el a PAX Westen, ahol is elárulta, hogy a Final Fantasy XV Windows Edition már lehagyta a konzolos kiadásokat, és a Luminous engine is tett egy lépést előre:
„A Windows Editionnel a platform már messze túl van azon, amit a konzolos kiadáshoz hoztunk össze. Még a mi belsős munkálataink a Luminous engine-en is eggyel feljebb léptek. A következő lépésnél tartunk, a környezettel kapcsolatban – ez egyfajta showcase, hogy bemutassuk, mire is vagyunk képesek, de ezen még mindig folyamatosan dolgozunk. Több fejlettebb technológiát is bevetettünk a fizikaszimulációhoz, és így sokkal természetesebb, realisztikusabb lett [a fizika]. Egy adott értelemben megpróbáltuk feljebb emelni így a játékunkat.”
A PC-s kiadás miatt a PC, mint platform is témába került: „Láttuk a NieR: Automatával, hogy a PC-s változat jóformán együtt jelent meg a konzolos verzióval. Láttuk, hogy masszív reakciójuk volt a Steames rajongóbázisuknak. Egy trendként úgy véljük, hogy a kiadók és a fejlesztők koncentrálni fognak a PC-re, hogy biztosra vegyék: ez a platform is a stratégiájuk része legyen.” Tehát lehetnek PC-s portok bőven – a Final Fantasy XV-é 2018 elején érkezik. (A Switch portot fontolgatják.)
A Square Enix amúgy bejelentette, hogy a Final Fantasy XV multis komponense, a Comrades október 31-én fog megjelenni PlayStation 4-re és Xbox One-ra – PS Plus és Xbox Live Gold előfizetés kötelező lesz a használatához. Hova tűnt Noctis a 13. fejezet eseményei után? Ezt fedezzük fel majd a Kingsglaive egyik túlélőjeként.
Forrás: GameSpot