Hiába a jó cél a PlayStation Store-on elérhető tárgy mögött, a Sony vajon ezen is profitálni akar?
A PlayStation Store-on látható, hogy a Blizzard egy rózsaszín Mercy skint árul 4590 forintért. (A ResetEráról látható egy kép a bekezdés alatt, hogy az angol Store 13 fontért árulja a skint – ez fontos lesz.)
A leírásban az olvasható, hogy május 8-a és 21-e között a Blizzard minden eladás után 10.12 fontot vagy annak helyi megfelelőjét, tehát 78%-ot adományoz a Breast Cancer Researchnek (BCR) – igen, a mellrák ellen küzdenek ezzel a kezdeményezéssel is. Tehát lehetséges, hogy 22%-ot zsebre vág a Sony. Miért is téma ez?
Nos, a Battle.neten és az Xbox/Microsoft Store-on is az olvasható, hogy a Blizzard a bevételek 100%-át adományként továbbítja a BCR-nek. Tehát a Microsoft egyáltalán nem akar ebből pénzt szerezni, de csavar a történeten az AMERIKAI PlayStation Store link, ahol 100%-ot írnak a leírásba, és ezért is a kérdőjeles/feltételes megfogalmazás…
A Blizzard amúgy minimum negyed millió dollárt adományozni fog, és nem csak a Mercy skinből – a GamesIndustry arról ír, hogy azon túl egy rózsaszín Mercy-pólót is összehoz erre a célra, és néhány tartalomkészítővel, streamerrel is megállapodtak, hogy a rózsaszín Mercy bemutatásra kerüljön.
A kezdeményezés jó, de a Sony lehet, hogy itt kereszttűzbe kerül. Reméljük, hogy csak egy baki az egész.
Források: ResetEra, GamesIndustry