A már 2015-ben bejelentett Resident Evil 2 remake a Capcom egyik legtitkoltabb játéka lenne… (a másik pedig talán a Devil May Cry 5 volna)
A Rely On Horror tett közzé pár pletykát a Resident Evil 2 remake-jéről (ami tehát nem csak egy arcfelvarrás lenne, amit az első rész és a 0 kapott). Az egyik részlet az, hogy szerintük a Resident Evil 7 engine-jén futna a 2 remake, és az alap/Slim PlayStation 4 esetében a cél a 1080p felbontás és a 30 FPS frame-rate lenne, míg a PlayStation 4 Pro-val a natív 4K és a 60 FPS lenne a kitűzött cél, igaz, a dinamikus skálázással lejjebb is mehet a felbontás a stabilabb frame-rate érdekében.
A kameranézet elvileg hasonló lenne a Resident Evil 4-ben látottakhoz (kamera a váll felett), viszont pár jelenet inkább filmszerűbb, fixált kameraállást alkalmazhat. A „realisztikusabb” megközelítéstől is eltávolodhat a Capcom (Chris Redfield ugyanis nem nagyon nézett ki úgy a 7-ben, ahogy azt megszokhattuk), így Leon, a több plusz kosztümöt kapó Claire és a többiek inkább hajaznak majd „klasszikus” 1998-as énjükre.
A játék hosszabb lenne az eredetihez képest, ugyanis új jeleneteket és forgatókönyveket (mindkét karakternek eredetileg kettő volt: A és B) tervez a Capcom hozzácsapni a Resident Evil 2 Remake-hez, ami fejlesztéséhez elvileg a japánok leszerződtettek pár illetőt, aki anno a széria 2-es és 4-es számú részén dolgozott. Lehet, hogy Shinji Mikaminak, a franchise atyjának (aki azóta már a Tango Gameworksnél hozta össze a The Evil Withint) köze van a remake-hez? Korábban mondott egy olyat, hogy szívesen dolgozna a Resident Evilen…
A Rely on Horror azzal zárta sorait, hogy az E3-on elvileg kinn lesz a játék, ami egybehangzik a Capcom terveivel (egy be nem jelentett akció-kalandjátékot terveznek kivinni Los Angelesbe). Majd meglátjuk.
Forrás: WCCFTech