A CD Projekt RED nem akarja a lövöldözést és annak fizikáját sem elhanyagolni.
A Gamescom során többször is szóba került a Cyberpunk 2077, és mi is gyakran ránéztünk a lengyelek fejlesztésével kapcsolatos újdonságokra. Nos, a WCCFTech a Gamescom egyik közvetítéséből kiragadott egy fontos részletet. Egy korábbi profi Counter-Strike játékos, név szerint Łukasz ‘LUq’ Wnęk segítségét vették igénybe a lövöldözés minősége érdekében. Az illető nem kispályás: 2006-ban a Pentagram G-Shock csapattal megnyerte a World Cyber Games-et, amit 2009-ben az AGAiN-nel megismételt.
A befejezésekről is beszélgettek a videóban. Nem mindig lesz kifizetődő az, ha állandóan a jófiú szerepében tetszelgünk – nem biztos, hogy így érhetjük el a legjobb befejezést a Cyberpunk 2077-ben. Lehetséges, hogy száz órányi játék után egy olyan befejezést kapunk majd, ami nem fog tetszeni. Ez direkt lesz így: a CD Projekt RED azt akarja, hogy visszanézzünk, és kiderítsük, mely döntéseink bizonyultak hibának – akár még néhány mellékküldetés eredménye is hatásssal lehet a fő történetvonalra. A játék hatalmas épületei mögött pedig a Dredd bíró áll: hatalmas, több szintes épületek tele élettel és eltérő emberekkel, kultúrával.
A Cyberpunk 2077 nem rendelkezik célplatformokkal és megjelenési dátummal sem.
Forrás: WCCFTech