A „pocsolyabotrány” véget ért.
A DigitalFoundry utána járt a Spider-Man technikai részleteinek, és bejelentették, hogy bizony az Insomniac Games játéka nem esett át egy grafikai lebutításon. Sőt, éppen ellenkezőleg: Fejlődött a 2017-es E3-as bemutató óta. Miként javult tehát Pókember?
A PlayStation 4 Pro-n a felbontás ugrott egy nagyot – az átlag 2816×1584 lett, és 2560×1368 illetve 3456×1944 között mozog a Spider-Man dinamikusan változó felbontása (a tavalyi E3-on pedig mindössze 1440p-n futott!). Nem a checkerboard megoldást vetette be az Insomniac, hanem a temporal injectiont. Nagyobb lett New York városának forgalma, több gyalogos járkál az utcákon, beláthatunk az ablakok mögé, és finomhangolásra kerültek az árnyékok és a megvilágítás is. Spider-Man kosztüme is természetesebbnek hat a 2017-es buildhez képest (igaz, így kicsit „szárazabbnak” tűnhet, de ez kizárólag művészeti változásnak nevezhető).
A pocsolya ugyanúgy kerül renderelésre, ahogy tavaly is, de az Insomniac valószínűleg a PlayStation 4 (Pro) erőforrásaival takarékoskodva inkább kicsit „átlagosabbnak” ábrázolja ezeket a kevesebb számolás/teljesítményigény érdekében, így valamelyest automatizálta őket. (És itt is a számuk csökkenése főképp művészeti módosításnak nevezhető csak, ugyanis a felbontásra és a frame-rate-re nem hatottak ki.)
A Spider-Man pénteken jelenik meg, kizárólag PlayStation 4-re.
Forrás: WCCFTech