Egy felmérés azt mutatta ki a játékipar két legfontosabb területén is, hogy a PlayStation brandet többen ismerik a Nintendohoz és az Xboxhoz képest.
A Prophet Brand Revelance Index idei kiadása már megjelent, és az Egyesült Királyságban 11500 fogyasztót kérdezett meg arról, hogy a 27 kategóriában a 240 brand közül melyik releváns, ismerős, hozzájuk köthető. Az első helyen az Apple, a másodikon a Lego végzett, és talán komoly meglepetés az, hogy a PlayStation felfért még a pódiumra a harmadik helyével, megelőzve a Google-t (4.), az Amazont (8.) és az Androidot (10.)! A PlayStation az egyetlen videojátékra koncentráló cég/brand, ami bekerült az első tízbe. A Nintendo javított ugyan két helyet a tavalyi eredményéhez képest, de így is csak 11. lett, míg az Xbox hat helyet zuhant, és így a 17. lett.
Az amerikai felmérés 12694 fogyasztót és 299 brandet érintett, és itt a játékipar kicsit gyengébb eredményt ért el. Az Apple megőrizte az első helyét, de a PlayStation kiesett a top 3-ból (13.), az Xbox pedig a 25. helyig jutott. A Nintendo nincs a listán, de ezzel szemben az Electronic Arts igen, a 34. helyen.
Úgyhogy ez szép eredmény a Sony-tól – gratulálunk!
Forrás: GamesIndustry