Bonnie Ross, aki a 343 Industries vezetői posztja mellett a Microsoft egyik alelnöke is, a következő D.I.C.E. Awardson a 23. személy lesz a hírességek csarnokában (Hall of Fame; ő lesz az első nő, aki ezt a díjat megkapja), és a VentureBeatnek adott interjújában eléggé őszintén beszélt arról, hogy nem volt tökéletes a Halo átvétele a Bungie-tól…
„Őszintén, az utunk során sok hibát követtünk el. A közösség segített abban, hogy jól tanuljunk az eseményekből, de úgy vélem, hogy amikor a Halora nézek, akkor annak az univerzuma a legfontosabb karakter, és mi vagyunk az univerzum gondnokai. Ha szeretnénk a Halo világát egészségesen tartani, szerintem biztosítani kell azt, hogy jól teljesítünk a Haloval kapcsolatban. Igazán alázatos élményként kezelm – az egész csapat úgy tekint rá, hogy ez nem a mi világunk, hanem a rajongóké. Hogyan cselekszünk jól a rajongók, a franchise irányába? Ez az értékes világ a kultúránk része, és a mi felelősségünk ügyelni rá… és szeretnénk helyesen tenni azt,” mondta Ross.
Megemlítette a Halo Infinite-et is: „Azt mondanám, hogy a Halo franchise átvétele egy már megalapított cég átvétele volt, de úgy, hogy egy startup cég tette ezt. A legbüszkébb arra vagyok, hogy felépítettem egy kiváló csapatot, de elfogult vagyok. Ám azt mondanám, hogy a 343 Industries csapatában vannak a legtehetségesebb alkotók az iparon belül, és talán erre lennék a legbüszkébb. Az általuk elvégzett munka, és az, amit a Halo Infinite-tel csinálunk, ezek olyan dolgok, amikre büszke vagyok.”
A Halo Infinite egy teaseren kívül sok infót még nem kapott – nagy eséllyel a 2019-es E3-on lesz egy részletesebb bemutató, amit valószínűleg egy 2020-as megjelenés követhet. Jövőre ott a Gears 5, ugyebár…
Forrás: WCCFTech