Az Electronic Arts azok után, hogy bezáratta a Visceral Games-t, majd áttolta az eredetileg lineáris, egyjátékos Star Wars-játékot az EA Vancouvernek, inkább kidobta az egészet…
A Kotaku arról ír, hogy a Ragtag kódnevű Star Wars-játék, ami eredetileg Amy Hennig (Uncharted-rendező) keze alatt készült a Dead Space-ről is elhíresült Visceral Gamesnél, átkerült 2017-ben a stúdió bezárása után az EA Vancouverhez, akik nyílt világú játékká kezdték átfaragni a projektet (aminek új kódneve lett: Orca), aminek most a site szerint teljes mértékben befellegzett.
Ezzel felmerülhet a kérdés, hogy az Electronic Arts egyáltalán képes-e rendszeres gyakorisággal kiadni Star Wars-játékokat. A Disney ugyan nem nagyon szól bele az ügybe (tavalyelőtt a Star Wars: Battlefront II lootbox-mizériája miatt megtették mondjuk), de a két Battlefronton kívül milyen AAA játékot láttunk a kiadótól ezzel a licensszel? Semmit! Még az elvileg idén megjelenő Respawnos Star Wars: Jedi Fallen Orderről sem láttunk semmit a csendes EA Play 2018-bejelentés alatt sem.
Vajon a kiadó úgy látja, hogy nincs potenciál a Star Wars-játékokban? Min dolgozhat akkor ezek után az EA Vancouver?
Forrás: Gematsu