Az Electronic Arts úgy gondolja, hogy a héten megjelent, free-to-play battle royale játék, az Apex Legeds nem fog versenyezni a nemsokára megjelenő Battlefield V Firestorm módjával, ami szintén hasonló műfajú lesz.
Azért mi nem nagyon értjük, hogy a Respawn és a DICE miért van egymásnak feszítve. 2016-ban a Titanfall 2 után nagyon rövid időn belül megjelent a Battlefield 1, ami miatt a Respawn játéka nem teljesített jól. Most fordított a helyzet – a DICE második világháborús FPS-ének battle royale módja, a Firestorm március környékén fog megjelenni (ezzel is indokolta az Electronic Arts azt, hogy miért nem fogyott az elvárt szinten a Battlefield V…)
„Azt látjuk, hogy az a közösség, ami ezzel a játéktípussal játszik, az többszáz millió főből áll. A közösség méretéből, illetve a battle royale műfaj többféle játékmenetéből kiindulva azt hisszük, hogy a két mód igazán egymáshoz fog illeni a közösségben. Szerintünk megvan a lehetőség arra, hogy a gyors játékmenettel rendelkező Apex Legends eljuthasson a közösség nagy részéhez, és a stratégiai, járműves játékmenet, ami egyedi a Battlefield battle royale módjához, a közösség eltérő részének másfajta játékmenetet fog kínálni,” mondja Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója.
Az Apex Legends 24 óra alatt 2,5 millió játékoshoz jutott el, és Wilson azt is mondta (innentől nem idézünk szó szerint!), hogy azóta a Twitchen az első helyet foglalja el a játék, és tervezik, hogy a jövőben eSport-irányú játékmódokat is kapjon a Respawn játéka. Tervben van az, hogy mobilos és cross-play játékmenetre is lehetőségünk legyen – Wilson lényegében azt szeretné, hogy százmilliós játékosbázisuk legyen a jövőben. (Akiktől a lootboxokon és mikrotranzakciókon keresztül degeszre kereshetik magukat.)
Csakhogy van egy kis bökkenő: a Battlefield V nem ingyenes játék. Az Apex Legends az. Már emiatt is ott van az a lehetőség, hogy az Apex Legends lekörözi majd a DICE játékának battle royale módját játszó tábor méretét…
Forrás: DualShockers, WCCFTech