A humor lehetséges hiánya miatt aggódott az Insomniac Games a fejlesztés korai szakaszában.
A D.I.C.E. Summiton Bryan Intihart, az Insomniac kreatív rendezőjét a saját főnöke, a csapat vezérigazgatója, Ted Price interúvolta meg, és eközben beszélt Intihar a fejlesztés egyik kezdetleges problémájáról: „Amikor a történet még mindig nem volt tökéletes, szerintem voltak aggodalmak afelől, hogy a sztori elég vicces lesz-e, és humorosabbá kell-e tennünk? Tudtuk, hogy több [poén] jön, de még nem volt a játékban, így azt mondtam, hogy nem – minden rendben lesz. Megvolt a sztori, amit akartunk, de aztán pár dolog nem volt a helyén, így visszamentünk újrarögzíteni pár jelenetet, és olyan pillanatokat találtunk, amik már a játékban voltak, és lehetőségünk volt hozzáadni 15 másodpercet a végére vagy az elejére, és az nagy segítség volt.”
Intihar a Sony segítségét is megköszönte: „Amikor tavasszal új jeleneteket rögzítettünk, hihetetlen volt az a támogatás a Sony-tól. Azt mondtam, hogy meg kell ezt csinálnunk, és az összes Sony-s emberünk azt mondta, hogy hajrá. Ez volt az utolsó, amit hallottam tőlük, úgyhogy nekiültünk. Ez hihetetlen volt – egy ilyen partner, mint a Sony az egyik indoka annak, hogy miért lett ilyen jó ez a projekt!”
Persze a humor szubjektív – egyeseknek lehet, hogy humoros az, ami másoknak idegesítő inkább.
Forrás: WCCFTech