Úgy tűnik, hogy a NetherRealm nem nagyon akar elszakadni a múlttól.
Jon Greenberg, a NetherRealm programozói főnöke a Twitteren ezt írta ugyanis: „Akárki is írja át a Mortal Kombat 11 Wikipedia-oldalát, miszerint Unreal Engine 4-et használ a játék… bár értékelem a mögötte levő szándékot és dicséretnek vesszük ezt, a Mortal Kombat 11 a NetherRealm Studios egyedi Unreal Engine 3-ján alapul… és igen, a mi változatunk merőben eltér az Epic-étől.” Nem véletlen ez a komment: egy válasz ugyanis megemlíti, hogy a kulisszák mögötti videóban egy pillanatra felbukkant az Unreal Engine 4 szerkesztője. Erre válaszolt Greenberg: „Igen, a mobil verzió Unreal Engine 4-et használ, és a videóba belekeveredett ez. Ugyanabban az épületben vagyunk a mobilosokkal, és néhányszor többen dolgoznak a konzolos és mobilos verzión is.” Amúgy már az Injustice 2 esetében is ez a felállás volt (konzolos/PC verzió: módosított Unreal Engine 3, mobil: Unreal Engine 4). Az UE3 már jó 13 éves!
Nos, jöjjön egy kis videózuhatag – az elsőben Cassie Cage-et láthatjuk (Sonya Blade és Johnny Cage lányáról van szó), aztán jön egy sztori trailer (benne Cassie Cage mellett felbukkan Jacqui Briggs [kickbox mellett más harci stílusban is jártas], illetve Erron Black a maga Western-köntösével – a főgonosz Kronika is felbukkan…), majd nem kevesebb mint hat játékmenet-videó (az utolsó előttit ajánljuk a kivégzések miatt), és persze van pár kép is.
A Mortal Kombat 11 április 23-án jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra, Nintendo Switchre és PC-re. A béta március 28-a és 31-e között lesz azoknak, akik előrendelik a játékot.
Forrás: WCCFTech, Gematsu, Gematsu