Most már nehéz védeni a BioWare játékát.
A Redditen bukkant fel egy topic arról, hogy valaki összehasonlította, mennyit sebez a 45-ös szintű Masterwork puskája, illetve az 1-es, kezdő szintű Defender fegyver – és kiderült, hogy egy Scar trooper ellenfelet TÖBB LÖVÉSSEL lehet a 45-ös fegyverrel kifektetni, holott az többet sebzett (1180, és hat lövés kellett), mint a kezdőpuska (286, de csak négy lövés!).
Nem csoda, hogy a BioWare-től Brenon Holmes, a technikai dizájntervező válaszolt: „Ezt meg kell vizsgálnunk. A skálázó rendszereknek úgy kellene működniük, hogy az alacsonyabb szintű játékosok a nagyobb szinten levőekkel hatékonyan játszhassanak együtt a nagyobb szintű ellenfelekkel szemben. Ezt nem így terveztük. Valami itt nincs rendjén!” És ehhez hozzájárult még Andrew Johnson, a BioWare közösségi menedzsere is: „Megerősítettem a csapattal, hogy ez tényleg egy bug, ami a loadout alap/kezdő cuccaival és a magasabb szintű felszereléseiddel kapcsolatos. Nem működik megfelelően és a csapat már egy hibajavításon dolgozik.” No comment. A patch március 12-én jön, ami ezt kijavítja.
A vezető producer, Ben Irving pedig védekezik ezerrel arról, hogy mik hiányoznak az Anthem bolti kiadásából: „A rövid válasz az, hogy az átlátszóságnak, őszinteségnek megvan az ára: a dolgok változnak. Megpróbáltuk [a fejlesztési] utazásunk során azt, hogy nyíltak, átlátszóak legyünk, de tudtuk, hogy pár szituációban lennének különbségek. Néha az emberek boldogak lesznek, néha pedig idegesek. Ez az őszinteség ára.
A játékfejlesztés tele van változásokkal. Több millió oka van annak, hogy elindulsz egy ötlettel, ami idővel megváltozik. Ez megszokott minden játékban. Annyit osztottunk meg [a fejlesztésről], amennyit csak tudtunk. Néhány dolog változik. Az őszintség ára az, hogy néhány dolog, amit mondtunk, nem lett végül igaz, de nem amiatt, mert valaki hazudott, hanem mert ez megváltozott a fejlesztés során.”
Az Anthem a héten nem futott valami pozitív kört idáig, nem?